• شنبه / ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ / ۱۰:۱۷
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 99031709622
  • منبع : نمایندگی خوزستان

تلاش برای رونق دادن به اقتصاد هنر با استفاده از «هنر پروانه»

تلاش برای رونق دادن به اقتصاد هنر با استفاده از «هنر پروانه»

ایسنا/خوزستان معاون هنری و سینمایی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: اپلیکیشن تخصصی «هنر پروانه» می‌کوشد ﺗﺎ در ﺟﻬﺖ دﯾﺠﯿﺘﺎﻟﯽ ﮐﺮدن ﺻﻨﻌﺖ ﻫﻨﺮ در اﯾﺮان و بهره‌مندی هنرمندان از فضای کسب و کار دیجیتالی گام بردارد.

ناصر آریایی‌نیا اظهار کرد: صندوق اعتباری هنر با همکاری شرکت توسعه تجارت هنر پروانه در زمینه عمومی‌سازی دسترسی فرهنگی و هنری و فراهم کردن بستری جامع و مناسب برای فعالیت هنرمندان سراسر کشور، اپلیکیشن و وب‌سایت «پروانه» را به نشانی www.iparvaneh.ir راه‌اندازی کرده است.

وی افزود: اﭘﻠﯿﮑﯿﺸﻦ ﺗﺨﺼﺼﯽ ﻫﻨﺮ ﭘﺮواﻧﻪ ﺑﺎ ﻫﻤﮑﺎری ﻫﻨﺮﻣﻨﺪان، متخصصان تکنولوژی و کسب‌ و کار می‌کوشد ﺗﺎ در ﺟﻬﺖ دﯾﺠﯿﺘﺎﻟﯽ ﮐﺮدن ﺻﻨﻌﺖ ﻫﻨﺮ در اﯾﺮان و بهره‌مندی هنرمندان از فضای کسب و کار دیجیتالی گام بردارد و فضایی را برای هنرمندان رشته‌های مختلف جهت نمایش و فروش آثارشان ایجاد کند.

آریایی‌نیا با بیان اینکه این اپلیکیشن می‌تواند بستری برای معرفی رویدادها، گالری‌ها، کارگاه‌ها و... باشد، ادامه داد: اپلیکیشن پروانه می‌کوشد تا شاید رونق اقتصادی از دست رفته و ضرر و زیانی که توسط این بیماری منحوس به هنرمندان وارد شده را جبران کند و ان‌شاءالله رونق اقتصادی به فضای کسب و کار هنر برگردد.

معاون هنری و سینمایی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اظهار کرد: این اپلیکیشن به آدرس http://www.iparvaneh.ir به عنوان مرجعی تخصصی برای هنر در نظر گرفته شده و هدف آن ﮔﺴﺘﺮش و توسعه ﻫﻨﺮ و فضای نمایشگاهی در ایران است.

وی بیان کرد: ﻫﻨﺮﻣﻨﺪان ﺑﺎ اﺳﺘﻔﺎده از اﻣﮑﺎﻧﺎت ﻣﺨﺘﻠﻒ ﭘﺮواﻧﻪ شامل خرید و فروش بدون واسطه آثار هنری، محفل هنرمندان رشته‌های مختلف هنری و ایجاد صفحه اختصاصی جهت معرفی و ارایه آثار خود ﻣﯽﺗﻮاﻧﻨﺪ آﺛﺎرشان را ﺑﺮای مخاطبان در ﻫﺮ ﻧﻘﻄﻪای از ایران نمایش داده و در صورت تمایل در فروشگاه پروانه ارایه دهند.

به گزارش ایسنا، برپایه اعلام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، آریایی‌نیا خاطرنشان کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درصدد است ظرفیت فضای مجازی را عاملی جهت کمک به هنرمندان و عرصه‌ای برای ارایه و فروش آثار ارزشمند آنان سازد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha