• جمعه / ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ / ۱۵:۱۱
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 99032314491
  • خبرنگار : 50201

امام جمعه نوشهر:

مسئولان با گرانی مسکن مقابله کنند

مسئولان با گرانی مسکن مقابله کنند

ایسنا/مازندران امام جمعه نوشهر تاکید کرد: گرانی مسکن زندگی مردم را فلج کرده است و لازم است مسئولان با این گرانی مقابله کنند.

حجت الاسلام محمود مشایخ در خطبه های نماز جمعه نوشهر که بعد از وقفه طولانی در مصلی این شهر برگزار شد، با اشاره به برخورد جدی دستگاه قضا با کسانی که برخلاف جریان عدالت رفتار می کنند حتی اگر در دستگاه قضا باشند، اظهار کرد: انقلاب اسلامی با کسی تعارف ندارد چرا که این انقلاب با خون شهدا عجین شده است که آنها را رسوا می کند.

وی با بیان اینکه کرونا موجب صدمات بسیار جدی به دنیا و ایران شد، افزود: این بیماری آسیب فراوانی به بخش اقتصادی و معیشت مردم وارد کرد و موجب تعطیلی حرم های مطهر امام رضا، حضرت معصومه، امامزادگان، مساجد و همچنین برنامه های سیاسی و اجتماعی مانند نماز جمعه و جماعت شد.

امام جمعه نوشهر با تاکید بر اینکه در حال حاضر برای شرکت در اجتماعاتی همچون نماز جمعه باید اصول بهداشتی کاملا رعایت شود، تصریح کرد: باید همه آحاد جامعه با همدلی و رعایت اقدامات پیشگیرانه تلاش کنند تا جامعه سالم بماند.

مشایخ با تقدیر از زحمات کادر درمان کشور، گفت: همه پرسنل وزارت بهداشت در این چند ماه زحمات زیادی کشیدند و حتی با به خطر انداختن جان خود برای مبارزه با این بیماری تلاش کردند و عده ای نیز به شهادت رسیدند.

وی در کنار درگیری با ویروس کرونا به تعداد دیگری از مشکل‌های موجود اشاره کرد و متذکر شد: داعش، استکبار، رژیم صهیونیستی و گرانی از جمله ویروس های مهمی هستند.

امام جمعه نوشهر تصریح کرد: توقع مردم از نمایندگان جدید این است با معضل بزرگ گرانی به ویژه گرانی مسکن مقابله کنند چرا که زندگی مردم را فلج کرده است.

مشایخ با اشاره به سخنان تحول آفرین مقام معظم رهبری در مناسبت های مختلف در سال جاری، گفت: اقدامات خوبی در راستای کمک به مردم نیازمند در قالب سبد معیشتی انجام شد که این کمک‌ها باید ادامه داشته باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha