• یکشنبه / ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ / ۰۹:۰۵
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 99032515498
  • خبرنگار : 50177

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان:

هیچ فرد پشت نوبتی خدمات در امداد لرستان نداریم

هیچ فرد پشت نوبتی خدمات در امداد لرستان نداریم

ایسنا/لرستان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان گفت: هیچ فرد پشت نوبتی خدمات در امداد استان نداریم.

جاسم محمدی فارسانی در گفت‎وگو با ایسنا اظهارکرد: تاکنون ۱۰۴ هزار و ۵۰۰ خانوار در سه بخش  از کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان خدمات دریافت می‌کنند.

وی با بیان اینکه مددجویان عادی تحت پوشش از همه خدمات امداد نظیر آموزش، مسکن، اشتغال، مستمری، بیمه درمان و مباحث فرهنگی استفاده می‌کنند، افزود: از مجموع ۱۰۴ هزار و ۵۰۰ خانوار تحت حمایت امداد ۲۶ هزار خانوار در قالب تبصره ۱۴ براساس قانون فقط از مستمری استفاده می‌کنند و برخی از خدمات دیگر به این افراد در قالب وام، تعمیر و ساخت واحدهای مسکونی پرداخت می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان افزود: تورم، گرانی، تحریم و رکود سال ۹۷ سبب شد که میزان مراجعات به امداد استان دو برابر شود و علیرغم اینکه کیمته امداد باید یک اورزانس باشد اما شرایط کشور سبب شده بسیاری از خدمات را به مددجویان ارائه دهیم.

محمدی فارسانی بیان کرد: با اعتباری که امداد دارد برآورده کردن نیازهای ۱۰۴ هزار خانوار تحت پوشش بسیار سخت است و این درحالیست که هر روز به تعداد مددجویان اضافه می‌شود.

وی اظهار کرد: به لطق قانون تبصره ۱۴  هیچ فرد پشت نوبتی خدمات در امداد لرستان وجود ندارد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه در امر توانمندسازی همت جدی داشته باشیم و به سراغ ایجاد اشتغال پایدار با درآمد ثابت برویم و کرامت انسان‌ها نیز حفظ شود، اضافه کرد: براساس فرمایش معظم‌له تحول بزرگی در کمیته امداد امام خمینی(ره) ایجاد شده است.

محمدی فارسانی عنوان کرد: در کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان نگاه روشنفکری به مددجو نباید داشته باشیم.

وی اشتغال را یکی از اولویت‎های امداد دانست و با بیان اینکه در کنار این مهم کارهای فرهنگی را برای خانواده‎های تحت حمایت لحاظ کردیم، تصریح کرد: برای انجام کارهای فرهنگی علاوه بر امداد باید از ظرفیت حوزه و دانشگاه بهره‎ببریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha