• سه‌شنبه / ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ / ۰۷:۵۶
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 99032717220
  • منبع : نمایندگی هرمزگان

بازدید همزمان ۱۷ هزار و ۲۰۰ نفری سهامداران از مجمع سالیانه فولاد هرمزگان

بازدید همزمان ۱۷ هزار و ۲۰۰ نفری سهامداران از مجمع سالیانه فولاد هرمزگان

ایسنا/هرمزگان مدیر روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان به تشریح جزئیات برگزاری مجمع سالیانه و بازدید همزمان ۱۷ هزار و ۲۰۰ نفری سهامداران پرداخت.

رضا صفریان در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه با توجه به شیوع کرونا در سطح کشور و افزایش آمار مبتلایان در استان هرمزگان برگزاری مجمع سالیانه شرکت فولاد هرمزگان نیز همچون سال های گذشته برگزار نشد، افزود: با توجه به ضرورت برگزاری مجمع سالیانه و اطلاع سهامداران از عملکرد شرکت نیز تصمیم گرفتیم با اتکا به نیروهای بومی استان هرمزگان این مجمع را به صورت آنلاین برگزار کنیم.
وی با اشاره به اینکه برگزاری مجمع به صورت آنلاین با توجه به تعداد چند ده هزار نفری سهامداران نیز کار مشکلی بود، خاطرنشان کرد: با استفاده از توانمندی نیروهای بومی از صفر تا صد این موضوع در داخل استان هرمزگان محقق شد.
صفریان با بیان اینکه طراحی سایت ویژه ورود سهامداران، تصویربرداری و تدوین آنلاین، پخش همزمان و ارسال سوال و پاسخ آنلاین از مهمترین اقدامات رخ داده در مجمع سالیانه فولاد هرمزگان بود، اضافه کرد: طبق نظرسنجی به عمل آمده این مجمع در زمره یکی از بهترین مجامع آنلاین و سبب رضایت سهامداران شده است.
وی با تقدیر از تلویزیون ایترنتی شرجی و شرکت سریع سیستم جنوب در همکاری جهت برگزاری هرچه بهتر این مجمع و پوشش آنلاین آن، اظهار کرد: شرکت فولاد هرمزگان همواره از زمان مدیریت مهندس ارزانی بر استفاده از توامندی و پتانسیل نیروهای بومی تکیه و اصرار داشته و خوشبختانه در برگزاری مجمع سالیانه شرکت فولاد هرمزگان شاهد تحقق و نتیجه این اعتماد بودیم.
مدیر روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان با اشاره به حضور همزمان ۱۷هزار و ۲۰۰ نفری سهامداران در مجمع و وارد شدن بیش از ۲۱ هزار آی پی منحصر به فرد نشان دهنده سطح بالای پخش آنلاین و رضایت سهامداران بوده است، عنوان کرد: امیدواریم با توجه به شیوع کرونا و تغییراتی در نحوه سبک زندگی و کار بتوانیم از ظرفیت پوشش آنلاین استفاده بیشتری ببریم.
صفریان همچنین برگزاری نشست خبری به صورت آنلاین با پوشش اکثر رسانه های تخصصی و غیر تخصصی صنایع فولادی را از دیگر مزیت های این پوشش آنلاین مجمع سالیانه فولاد هرمزگان دانست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha