• شنبه / ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ / ۱۶:۰۰
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 99033119708
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی تاکید کرد:

صیانت از سلامت دانش‌آموزان و عدالت آموزشی؛ از مهم‌ترین اهداف پروژه مهر

صیانت از سلامت دانش‌آموزان و عدالت آموزشی؛ از مهم‌ترین اهداف پروژه مهر

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: توجه به حفظ سلامت و ایمنی جسم و روان دانش آموزان به ویژه در این ایام شیوع و گسترش ویروس کرونا مهم ترین هدف و رسالت کارگروه‌های مختلف در شورای پروژه مهر است.

محمد علی واقعی، امروز شنبه ۳۱ خرداد در نشست شورای معاونین اداره کل ضمن تشریح برنامه شورای پروژه مهر در تابستان سال جاری، اظهار کرد: از گذشته‌های دور اول مهردر نزد ایرانیان آغازگر رویدادی به نام سال تحصیلی جدید بوده که با فرا رسیدن آن چهره ی مدارس شهرها، و حتی بازار نیز دستخوش تغییر و تحول می‌شود.

به گزارش ایسنا، وی؛ پروژه مهر را فرصتی مناسب برای تصمیم سازی برای آینده خواند و تصریح کرد: هدف اصلی شورای پروژه مهر و کارگروه‌های مختلف آن خلق یک سال تحصیلی با شکوه با زیرساخت‌های مناسب و نگاه ویژه به مدرسه است.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، ضمن تقدیر از زحمات اعضای این شورا در عملیاتی کردن اهداف، برنامه‌ها و سیاست‌های پروژه مهر، اظهار کرد: نیازسنجی کامل، برنامه ریزی دقیق و زمانبندی شده، پبش بینی اقدامات لازم الاجراتوسط مسئولین کارگروه‌ها، نظارت مستمر شورای معاونین بر فعالیت های در حال اجرا در راستای تحقق جهش درتولید محتوای علمی  و بیانیه گام دوم انقلاب باید مورد تاکید قرار گیرد.

دبیر شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی، بهینه سازی نیروی انسانی، استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود با اجرای عدالت آموزشی، ارتقای کمی و کیفی فعالیت‌های آموزشی و احصای دقیق چالش‌ها، موانع و آسیب‌ها را از دیگر اهداف شورای پروژه مهر بر شمرد و یادآور شد: موفقیت پروژه مهر منوط به برنامه ریزی دقیق و جدیت در اجرای آن است.

واقعی، با تأکید بر ساماندهی صحیح  نیروی انسانی، فضاهای آموزشی و ثبت نام دانش آموزان، اظهار کرد: کارگروه‌های پروژه مهر باید طوری عمل کنند؛ تا با بهره گیری از توان و تخصص تمامی همکاران زمینه تحقق اهداف مورد نظر با آغاز سال تحصیلی جدید هرچه بهتر فراهم آید.

تدوین برنامه‌ای مستمر برای سال تحصیلی جدید به دو صورت مجازی و حقیقی، دریافت وارزیابی مستندات شورای پروژه مهر آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق و  تبادل نظر و تصمیم گیری در خصوص  شیوه نامه پروژه مهر از دیگر مصوبات این نشست بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha