• چهارشنبه / ۱۱ تیر ۱۳۹۹ / ۱۰:۳۶
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 99041108269
  • منبع : نمایندگی قزوین

سرپرست معاونت حمل‌ونقل شهرداری قزوین:

آمار فوتی‌ تصادفات درون‌شهری نگران‌کننده است

آمار فوتی‌ تصادفات درون‌شهری نگران‌کننده است

ایسنا/قزوین سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: افزایش تلفات جانی در تصادفات به‌هیچ‌عنوان قابل توجیه نیست و باید علل آن بررسی و برای کاهش آن راه‌حلی ارائه داد.

شیما زرآبادی‌پور در نشست شورای هماهنگی ترافیک شهرهای استان که در سالن جلسات باقرالعلوم (ع) استانداری قزوین برگزار شد، تصریح کرد: آمار فوتی‌های تصادفات درون‌شهری نگران‌کننده است، افزایش تلفات جانی در تصادفات به‌هیچ‌عنوان قابل توجیه نیست، به‌منظور بررسی و تحلیل وضعیت تصادف در استان باید شورای پایش تصادفات استان با محوریت استانداری قزوین تشکیل شود.

وی افزود: معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین آمادگی دارد طرح جامع کاهش تصادفات قزوین را به‌صورت پژوهشی و تحلیلی انجام دهد، همچنین آمادگی خود را برای راه‌اندازی کمیته فنی در شهرداری بر مبنای آمار و اطلاعات موجود در معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین اعلام می‌کنیم.

بنا بر اعلام روابط عمومی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین، سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین بیان کرد: با راه‌اندازی این کمیته مطالعات مربوط به پایش و بررسی آمار تصادفات به‌صورت دوره‌ای انجام می‌شود، اگر جلسات هفتگی ایمنی و پایش بر مبنای یک برنامه جامع برگزار شود، شاهد کاهش آمار تصادفات درون‌شهری خواهیم بود.

در تکمیل پروژه کمربندی شرق قزوین، هیچ درختی قطع نشود

علی فرخ‌زاد معاون عمرانی استاندار قزوین نیز در ادامه این جلسه، اظهار کرد: تأمین روشنایی در سطح شهرها نقش بسزایی در ارتقای ایمنی راه‌ها و کاهش تصادفات دارد و ضروری است مسئولین متولی امر این مهم را در دستور کار قرار دهند.

وی با اشاره به پروژه کمربندی شرق قزوین افزود: در تکمیل پروژه کمربندی شرق قزوین، هیچ درختی قطع نشود و برای حفظ درختان جابه‌جایی آن‌ها در زمان مناسب انجام شود، همچنین در حین عملیات اجرایی نیز دقت شود تا آسیبی به باغات وارد نشود.

فرخ‌زاد بیان کرد: عرض مسیر با لحاظ الزامات استاندارد تا حد ممکن کاهش یابد و ضمانت‌های لازم برای حفظ باغات و عدم‌تغییر کاربری اراضی بین ساختمان‌های جدیدالاحداث تا دور رینگ وجود داشته باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha