• جمعه / ۱۳ تیر ۱۳۹۹ / ۱۵:۰۱
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 99041309660

امام جمعه موقت بجنورد:

رعایت مسائل بهداشتی در پیشگیری از ویروس کرونا را وظیفه شرعی بدانیم

رعایت مسائل بهداشتی در پیشگیری از ویروس کرونا را وظیفه شرعی بدانیم

ایسنا/خراسان شمالی امام جمعه موقت بجنورد گفت: رعایت مسائل بهداشتی را برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا  وظیفه شرعی بدانیم و به آن عمل کنیم تا از بروز مشکلات پیرامون بیماری کووید ۱۹جلوگیری کنیم.

 حجت الاسلام موسوی جاجرمی امروز ۱۳ تیرماه در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه بجنورد اظهار کرد: در ابتدای شیوع ویروس کرونا فداکاری مردم، مسئولان دستگاه های اجرایی و مجاهدات های داوطلبانه کادر درمان سبب شد تا ایران اسلامی در این زمینه کشوری موفق در دنیا معرفی شود اما امروز آن حرکت ها سست شده و دوباره آثار این ویروس منحوس گریبانگر خودمان شده و مشکلات جانی، مالی و اقتصادی آن در جامعه گسترش پیدا می کند.
وی ادامه داد: باید مردم و مسئولانی که دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نمی کنند انجام این مهم را یک وظیفه شرعی دانسته و به آن عمل کنند .
وی با اشاره به سخنرانی رهبر انقلاب در گرامیداشت هفتم تیرماه، افزود: ضرورت تحول در دستگاه قضا مبارزه با فساد در ابعاد مختلف و با قاطعیت بوده، زیرا مردم در مبارزه با فساد بدون ملاحظه و اغماض، امیدوار می شوند.
وی ادامه داد: فساد همانند ویروس کرونا خطرناک است و این در حالی است که ویروس کرونا با شستن دست برطرف می شود اما باید در فساد قطع دست صورت گیرد، بنابراین باید ملاک مبارزه با فساد حق، عقل و قانون باشد.
موسوی جاجرمی با اشاره به جریانات اخیر آمریکا، یادآورشد: امروز بیش از هر زمان دیگری چهره آمریکا برای جهانیان آشکار شده و مردم دنیا متوجه شدند آمریکایی که ادعای آزادی دموکراسی حقوق بشر دارند خودش چگونه این مهم را با ظلم، ستم و تبعیض نژادی پایمال می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: امروز در دنیا ظلم، ستم، جنایت و بی عدالتی به نهایت خودش رسیده و امیدواریم که آمریکا این استکبار جهانی ظالم و ستمگر در این مبارزه مغلوب شود و زمینه ظهور منجی عالم بشریت فراهم و عدل و عدالت برقرار گردد.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha