• سه‌شنبه / ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۲:۳۳
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 99051410368
  • خبرنگار : 50210

مدیرعامل سازمان آرامستان شهر عنوان کرد

آغاز بلوک‌گذاری در آرامستان‌ اراک/ التماس می‌کنیم مردم نیایند

آغاز بلوک‌گذاری در آرامستان‌ اراک/ التماس می‌کنیم مردم نیایند

ایسنا/مرکزی مدیرعامل سازمان آرامستان شهرداری اراک از آغاز مسدودسازی تمامی روزنه‌های ورودی به آرامستان خبر داد.

ابوالفضل جلالوندی با اشاره به اینکه از روز دوشنبه 13 مرداد بلوک‌گذاری در روزنه‌های آرامستان آغاز شده است، افزود: با دستور ستاد استانی مبارزه با کرونا، تمامی درب‌های آرامستان مسدود است، اما روزنه‌هایی وجود دارد که مردم از آن برای ورود و خروج استفاده می‌کنند.

وی تصریح کرد: از روز گذشته مسدودسازی کامل آغاز شده است، اما متاسفانه با واکنش وحشتناک مردم روبرو شده‌ایم که با رفتاری به شدت تند می‌گویند رفتگان ما را زندانی می‌کنید، در حالی که برای کنترل شرایط آرامستان باید همکاری مردم را شاهد باشیم.

جلالوندی با تاکید بر اینکه این حضور مردم نه تنها برای خودشان که برای پرسنل آرامستان نیز خطرآفرین است و از این بابت بسیار نگران هستیم، افزود: اگر تا امروز سالمندان را به خاک می‌سپردیم، در هفته گذشته شاهد فوت و خاکسپاری جوانان هستیم و این روند بسیار نگران‌کننده است.

وی اضافه کرد: کار بلوک‌گذاری به سرعت در حال انجام است، اما آنچه ضرورت دارد، محصور شدن کامل آرامستان است، حتی در زمانی که کرونا وجود نداشته باشد این مجموعه باید کاملا محصور باشد، مسلما اجازه ورود به هر شکلی به یک اداره وجود ندارد و آرامستان هم باید این چنین باشد چراکه بخشی از اموال مردم مانند آب سردکن و ... در مجموعه وجود دارد و احتمال سرقت نیز وجود دارد و باید این مجموعه نیز محصور باشد و ورود و خروج کاملا کنترل شود.

مدیرعامل سازمان آرامستان شهرداری اراک بیان کرد: سعی بر این است که بلوک‌گذاری تا پایان همین هفته انجام شود، البته بخشی از مجموعه باید نرده گذاری شود که به دنبال پیمانکار خبره هستیم تا کار با سریعترین شکل ممکن انجام شود، اما التماس می‌کنیم که مردم به آرامستان نیایند.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه با وجود فشار کاری بالا وضعیت سلامت پرسنل خوب است، گفت: با حمایت‌های صورت گرفته و تامین مواد ضدعفونی و لوازم حفاظت فردی، شرایط مطلوب است، تعاملات با مرکز بهداشت به صورت مستمر انجام می‌شود و در تمامی خاکسپاری‌ها کارشناس بهداشت حضور دارند و پذیرای نقد و اشکالات هستیم تا به سرعت رفع شود.

جلالوندی با بیان اینکه وضعیت تعداد پرسنل خوب است، اما ایده‌آل نیست، گفت: بخشی از کارها به کمک پیمانکاران انجام می‌شوند و با این روند تاکنون نیازی به نیروی داوطلب پیدا نکرده‌ایم هرچند که تقاضای برای کمک به روند کفن و دفن بالا بوده است و جای قدردانی از نیروهای داوطلب و روحانیون دارد، اما تاکنون کار توسط مجموعه آرامستان به خوبی پیش رفته است.

انتهای

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha