• سه‌شنبه / ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۴:۴۲
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 99052115632

رئیس سازمان حمل‌ و نقل بار و مسافر یزد در بازدید از ایسنا:

کرونا مسافران ناوگان عمومی یزد را تا یک دهم کاهش داد

کرونا مسافران ناوگان عمومی یزد را تا یک دهم کاهش داد

ایسنا/یزد رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد با بیان این‌ که استهلاک زیاد و مسافر کم، چالش جدی در حوزه اتوبوسرانی است، گفت: توسعه حمل و نقل درون شهری در یزد مستلزم تقویت زیرساخت‌های لازم و همچنین توجه به نیازهای آینده است.

«محمدرضا شفیعی» صبح امروز سه‌شنبه ۲۱ مردادماه، در جریان بازدید از دفتر خبرگزاری دانشجویان ایران- منطقه یزد، با اشاره به نقش فعالیت اصحاب رسانه در توسعه اجتماعی و فرهنگی جامعه، اظهار کرد: ارتقا کمی و کیفی خدمات به شهروندان از جمله مهمترین اولویت‌های اجرایی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد است.

وی انضباط در برنامه‌ریزی و ارائه خدمت را یکی از ضروری‌ترین ابزارهای موفقیت و رضایتمندی جامعه هدف دانست و افزود: با توجه به گستردگی فعالیت سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد، عدالت در توزیع منابع و مدیریت واحد حائز اهمیت است.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد در ادامه با بیان این‌که اعضای تحت پوشش این سازمان حدود ۱۴ هزار نفر هستند، گفت: توسعه حمل و نقل درون شهری در یزد مستلزم تقویت زیرساخت‌های لازم و همچنین توجه به نیازهای آینده است.

شفیعی با بیان این که مسافران حمل و نقل عمومی در شهر یزد یک دهم شدند، گفت: استهلاک زیاد و مسافر کم را چالشی مضاعف برای حوزه اتوبوسرانی در یزد است.

این مسئول توزیع ۱۶ هزار حلقه لاستیک در بازه زمانی شش ماهه و نوسازی و بهسازی ناوگان اتوبوسرانی را از جمله اقدامات انجام شده به منظور ارتقا کمی و کیفی خدمات سازمان حمل و نقل به همشهریان دانست و بیان کرد: در حال حاضر به دلیل شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی، ۲۰۰ دستگاه اتوبوس از ساعت ۶:۳۰ صبح تا ۹ شب به شهروندان ارائه خدمت می‌کنند.

وی تک شیفت شدن اتوبوس‌های درون شهری را از جمله اقدامات در دستور کار برای مقابله با شیوع کرونا عنوان و تصریح کرد: خوشبختانه در حال حاضر ۱۰۰ درصد اتوبوس‌های درون شهری یزد به کولر مجهز هستند.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد با بیان این‌که افزایش و ارتقاء خدمات در حوزه حمل و نقل بار و مسافر با چالش‌های جدی مواجه است، خاطرنشان کرد: افزایش ناگهانی قیمت اتوبوس‌ها و لوازم مصرفی و همچنین نبود یک سری اقلام مورد نیاز از جمله مهمترین چالش‌های سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha