«محمدرضا شفیعی» صبح امروز سهشنبه ۲۱ مردادماه، در جریان بازدید از دفتر خبرگزاری دانشجویان ایران- منطقه یزد، با اشاره به نقش فعالیت اصحاب رسانه در توسعه اجتماعی و فرهنگی جامعه، اظهار کرد: ارتقا کمی و کیفی خدمات به شهروندان از جمله مهمترین اولویتهای اجرایی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد است.
وی انضباط در برنامهریزی و ارائه خدمت را یکی از ضروریترین ابزارهای موفقیت و رضایتمندی جامعه هدف دانست و افزود: با توجه به گستردگی فعالیت سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد، عدالت در توزیع منابع و مدیریت واحد حائز اهمیت است.
رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد در ادامه با بیان اینکه اعضای تحت پوشش این سازمان حدود ۱۴ هزار نفر هستند، گفت: توسعه حمل و نقل درون شهری در یزد مستلزم تقویت زیرساختهای لازم و همچنین توجه به نیازهای آینده است.
شفیعی با بیان این که مسافران حمل و نقل عمومی در شهر یزد یک دهم شدند، گفت: استهلاک زیاد و مسافر کم را چالشی مضاعف برای حوزه اتوبوسرانی در یزد است.
این مسئول توزیع ۱۶ هزار حلقه لاستیک در بازه زمانی شش ماهه و نوسازی و بهسازی ناوگان اتوبوسرانی را از جمله اقدامات انجام شده به منظور ارتقا کمی و کیفی خدمات سازمان حمل و نقل به همشهریان دانست و بیان کرد: در حال حاضر به دلیل شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی، ۲۰۰ دستگاه اتوبوس از ساعت ۶:۳۰ صبح تا ۹ شب به شهروندان ارائه خدمت میکنند.
وی تک شیفت شدن اتوبوسهای درون شهری را از جمله اقدامات در دستور کار برای مقابله با شیوع کرونا عنوان و تصریح کرد: خوشبختانه در حال حاضر ۱۰۰ درصد اتوبوسهای درون شهری یزد به کولر مجهز هستند.
رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد با بیان اینکه افزایش و ارتقاء خدمات در حوزه حمل و نقل بار و مسافر با چالشهای جدی مواجه است، خاطرنشان کرد: افزایش ناگهانی قیمت اتوبوسها و لوازم مصرفی و همچنین نبود یک سری اقلام مورد نیاز از جمله مهمترین چالشهای سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد است.
انتهای پیام
نظرات