• سه‌شنبه / ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۵:۲۷
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 99052115690
  • منبع : نمایندگی ایلام

تاکید استاندار ایلام بر تسریع در روند جذب تسهیلات کرونا

تاکید استاندار ایلام بر تسریع در روند جذب تسهیلات کرونا

ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: روند جذب تسهیلات کرونا در استان باید تسریع یابد تا بتوان همه تسهیلات اختصاص یافته را جذب کرد.

« قاسم سلیمانی دشتکی» در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان اظهار کرد: تاکنون از 216 میلیارد تومان سهم اختصاص یافته به استان 103 میلیارد تومان جذب شده و 113 میلیارد تومان دیگر باقی مانده که باید هرچه سریعتر تعیین تکلیف و جذب شود.

وی از بانک های عامل خواست که روند پرداخت تسهیلات پرونده های معرفی شده را سرعت بخشند و اداره کار پیشنهادات لازم برای اصلاح دستورالعمل افراد واجد شرایط از طریق وزارت پیگیری کند.

استاندار ایلام با تاکید بر اینکه همه دستگاه‌های اجرایی استان اطلاعات مربوط به اشتغال را در سامانه رصد ثبت کنند ، گفت: ثبت اطلاعات اشتغال در سامانه رصد با کد کارگاه و شماره بیمه و آدرس و ... موجب شفافیت در برنامه اشتغال سالانه می شود.

سلیمانی گفت: با توجه به سهم اشتغال استان که 10هزار و 130 نفر اعلام شده ثبت این اطلاعات موجب شفاف سازی در روند ایجاد اشتغال دستگاه‌ها می‌شود.

استاندار ایلام از بازاریان و اصناف خواست که واحدهای فعال بدون پروانه کسب هرچه سریعتر پروانه از اتاق اصناف دریافت کنند تا هم عملکرد شفاف شود و هم نظارت ها راحتر و هم مشکلات خود این واحدها به صورت قانونی پیگیری شود.

استاندار ایلام گفت: با بنیاد مستضعفان مکاتبه و پیگیری شده تا شهرستانهای محروم را در قالب طرح محرومیت‌زدایی قرار دهد که سال گذشته شهرستان ملکشاهی با هدف توسعه انتخاب شد و امسال پس از پیگیری های به عمل آمده به عنوان دومین شهرستان مورد پذیرش قرار گرفت.

سلیمانی دشتکی گفت: ایجاد زیرساخت های توسعه ای و ایجاد اشتغال از مهمترین اهداف اجرای طرح محرومیت زدایی و طرح توسعه ای در این شهرستانها است.

وی تصریح کرد: با توجه به موافقت‌های بنیاد عدد اولیه برای توسعه زیرساخت شهرستان هلیلان 20 میلیارد تومان در نظر گرفته شد که با اضافه شدن 175 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی  و سایر اعتبارات لحاظ شده این رقم به 40 میلیارد تومان برای توسعه طرح ها و پروژه های زیرساختی و عمرانی اختصاص می یابد.

استاندار ایلام تاکید کرد: جذب این اعتبارات و اجرای طرح محرومیت زدایی در این دو شهرستان یک موفقیت بزرگ در محرومیت‌زدایی از استان است و در مجموع  در دو سه سال آینده شاهد توسعه یافتگی در بخش های مختلف استان خواهیم بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha