• سه‌شنبه / ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۵:۳۶
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 99052115705
  • منبع : نمایندگی ایلام

مدیرکل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان ایلام خبرداد:

توسعه پوشش تلفن همراه در روستاهای محروم شهرستان هلیلان

توسعه پوشش تلفن همراه در روستاهای محروم شهرستان هلیلان

ایسنا/ایلام مدیرکل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان ایلام از رشد چشمگیر شاخص‌های ارتباطی در مناطق محروم استان خبرداد وگفت: باهمکاری وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات و از محل اعتبارات توسعه خدمات به مناطق محروم روستایی(USO) توسعه پوشش ارتباطی مناطق محروم شهرستان هلیلان تکمیل می‌شود.

«عباس بیرامی» در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: از ابتدای امسال تکمیل پوشش ارتباطی بخشهای مختلف شهرستان هلیلان بویژه بخش زردلان گرمسیر در دستور کار اداره کل ICT استان قرارگرفته و از محل اعتبارات توسعه خدمات به مناطق محروم روستایی (USO)  با ایجاد یک سایت تلفن همراه ( همراه اول ) در روستای «بانقلا» ، پوشش تلفن همراه در روستاهای «بانقلا» ،«چاله چاله»،«سول آباد»،«پیامین علیا» و «سفلی» ،«پیازآباد» وهمچنین بخش عمده ای از پوشش جاده‌ای این مناطق تکمیل شد.


وی ادامه داد: در روستای «چال خشک»  زردلان یک سایت تلفن همراه در دست اقدام است که با راه اندازی این سایت پوشش تلفن همراه در روستاهای «چال خشک» ، «سیرکانه» و «میدرعلیا» و «سفلی» تکمیل می‌شود.


بیرامی به مصوبات سفراستاندار به این شهرستان اشاره کرد و گفت: در سال گذشته ضمن توسعه تلفن همراه(همراه اول) در روستاهای سرچم و پله کبود ،اداره کل ارتباطات وفناوری اطلاعات اقدام به راه اندازی یک سایت ایرانسل با تکنولوژی 3Gو4G در روستای « تخم بلوط»  کرده و 13کیلومتر فیبرنوری حدفاصل شهرک توحید-تخم بلوط از محل اعتبارات مناطق محروم وزارت ارتباطات اجرا شده که سهم بسزایی در رفع محرومیت این مناطق خواهد داشت.


وی با اشاره به اینکه پایش ارتباطی مناطق مختلف استان به صورت مستمرانجام می‌گیرد، خاطرنشان کرد: مناطق فاقد پوشش تلفن همراه دراستان شناسایی و با برنامه ریزی‌های صورت گرفته به زودی شرایط برای بهره مندی این روستاها از پوشش تلفن همراه فراهم خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha