• یکشنبه / ۲ شهریور ۱۳۹۹ / ۰۱:۴۴
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 99060201014
  • منبع : نمایندگی اردبیل

رئیس هیئت مدیره نظام پزشکی استان اردبیل:

رعایت پروتکل‌های بهداشتی قدردانی عملی از جامعه پزشکی است

رعایت پروتکل‌های بهداشتی قدردانی عملی از جامعه پزشکی است

ایسنا/اردبیل رئیس هیئت مدیره نظام پزشکی استان اردبیل گفت: بزرگترین قدردانی و سپاس از زحمات پزشکان، پرستاران و کادر درمانی رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم است.


منصور جعفری نمین یکم شهریور همزمان با روز پزشک در اردبیل اظهار کرد: جامعه پزشکی با تقدیم 160 شهید در مسیر سلامت و دفاع از امنیت روحی و روانی مردم سعی کردند تا دین خود را به ملت و کشور ادا کنند و این همان خدمت بی‌منتی است که جامعه پزشکی انجام می‌دهند.
وی خواسته به حق جامعه پزشکی را از مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی یادآور شد و خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود در این شرایط سخت کرونا دولت حمایت از بخش خصوصی را که فعال در حوزه سلامت و بهداشت هستند، به شایستگی انجام دهد.
رئیس هیئت مدیره نظام پزشکی استان اردبیل از شورای شهر و شهرداری خواست؛ مصوبه خود را در نامگذاری یکی از میادین و بلوارهای شهر به نام شهدای مدافع سلامت جامه عمل پوشانده و تندیس و تابلویی در شان جامعه پزشکی در این مکان نصب کنند.
جعفری نمین با تبریک روز پزشک گفت: در حالی زادروز ابوعلی سینا و روز پزشک را گرامی می‌داریم که امسال متفاوت از سال‌های گذشته قدردان همکاران پزشک، پرستار و کادر درمانی هستیم که در مبارزه با بیماری کرونا شبانه‌روزی تلاش می‌کنند.
وی ادامه داد: امسال برای دومین سال متوالی هزینه برگزاری مراسم روز پزشک را تقدیم به کار خداپسندانه کردیم تا از محل این منابع و کمک دانشگاه علوم پزشکی دستگاه پلاسمافریز خریداری و در اختیار بیماران قرار گیرد.
رئیس هیئت مدیره نظام پزشکی استان اردبیل افزود: قسمتی از هزینه روز پزشک نیز صرف خرید تجهیزات و ملزومات پزشکی شد تا در اختیار بیمارستان سبلان اردبیل قرار گیرد تا همکاران ما از آن استفاده کنند.
جعفری نمین بیان کرد: در گرامیداشت روز پزشک با حضور در بخش کرونای بیمارستان امام خمینی (ره) اردبیل، امام رضا(ع) و سبلان سعی کردیم تا از نزدیک قدردان زحمات و ایثارگری جامعه پزشکی بوده و ادای دینی هرچند کوچک داشته باشیم.
وی با قدردانی از همت اهالی استان به ویژه خیرین در تامین و خرید تجهیزات مورد نیاز تصریح کرد: همانطوری که جامعه پزشکی در دوران دفاع مقدس همراهی خود را با عموم مردم نشان داد در این 6 ماه نیز با جهاد مقدس در خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا قرار داشته و به سوگند پزشکی خود پایبند بوده است.
رئیس هیئت مدیره نظام پزشکی استان اردبیل افزود: جامعه پزشکی با تقدیم 160 شهید سعی کرده تا سلامت مردم را مورد صیانت قرار دهد هر چند که از حق خود نیز بگذرد.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha