• چهارشنبه / ۵ شهریور ۱۳۹۹ / ۰۹:۰۴
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 99060504018
  • منبع : نمایندگی مازندران

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران خبر داد

ابتلا ۲۵ درصد از کارکنان پزشکی قانونی مازندران به کرونا

ابتلا ۲۵ درصد از کارکنان پزشکی قانونی مازندران به کرونا
عکس تزیینی است

ایسنا/مازندران مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: ۲۵ درصد از کارکنان این اداره کل به کرونا مبتلا شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی استان مازندران، علی عباسی با بیان اینکه ادارات پزشکی قانونی تابعه علی رغم کمبود نیرو با مراجعات زیادی روبرو هستند؛ اظهار کرد: اما همکاران ما بادقت، سعه صدر و روحیه ایثار و از خود گذشتگی در حال انجام فعالیت بی وقفه و ارایه خدمت بی منت حتی در ایام تعطیلات به مراجعین هستند.

وی با بیان اینکه سازمان پزشکی قانونی یک دستگاه خدمت رسان بوده و با توجه به ماهیت کار به صورت شبانه روز در خدمت مردم است، تصریح کرد: بسیاری از مراجعین و اجساد با شرایط کرونایی به پزشکی قانونی مراجعه و ارجاع داده می شوند که همکاران ما و خانواده هایشان در معرض ابتلا به ویروس کرونا قرار دارند.

عباسی با اشاره به اینکه چه بسا بسیاری از همکاران و خانواده های آنان در سراسر کشور به ویروس کرونا مبتلا شده اند، یادآور شد: بسیاری در قرنطینه و بعضا در بیمارستان ها، تحت مراقبت های ویژه قرار دارند اما با تمامی خطرات ابتلا به کرونا در راستای اهداف عالیه سازمان که همان خدمت رسانی شبانه روزی به مردم است،تمام تلاش خود را در جهت خدمت رسانی هرچه بهتر به کار بستند.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران در ادامه خاطرنشان کرد : همان طور که در مقابل مراقبت از خود و خانواده مسئول هستیم، مسئولیت محافظت از سلامت  ارباب رجوع هم بر عهده ما است.

وی با بیان اینکه با شیوع ویروس کرونا محدودیت هایی برای جلوگیری از پیشرفت و ابتلای بیشتر مردم به بیماری کووید ۱۹ ایجاد شد، تصریح کرد: در این راستا فاصله گذاری اجتماعی، کنترل تردد، زدن ماسک و استفاده از دستکش و انجام تب سنجی، ضد عفونی کردن محل تردد مراجعین و غیره از جمله مواردی هستند که با تاکیدات ستاد کرونا در ادارات پزشکی قانونی استان اجرا کردیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha