• دوشنبه / ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۶:۵۲
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 99061007309
  • خبرنگار : 50084

سرآسیایی: عتیقی وزنه بزرگی برای فوتبال سیرجان محسوب می‌شود

سرآسیایی: عتیقی وزنه بزرگی برای فوتبال سیرجان محسوب می‌شود

ایسنا/خراسان رضوی مربی مشهدی تیم گل‌گهر با اشاره به عملکرد خوب این تیم در هفته‌های پایانی لیگ گفت: خوشحالم که توانستیم در نهایت به وعده‌ای که داده بودیم عمل کنیم و امتیاز سیرجان را در لیگ برتر حفظ کنیم.

مجتبی سرآسیایی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص مذاکراتش برای لیگ برتر بیستم اظهار کرد: پیشنهاداتی مطرح شده و با یکی دو تیم مذاکراتی داشته‌ام اما باید ببینم در ادامه چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. اصلا عجله‌ای ندارم و دلیلی ندارد عجولانه تصمیم بگیرم؛ باید تمام جوانب قضایا را بسنجم و بعد تصمیم بگیرم. لیگ خیلی سنگینی را پشت سر گذاشتیم و خدا را شاکرم که شرمنده مردم خوب استان کرمان و سیرجان نشدیم.

وی افزود: با لطف خدا و زحماتی که مجید جلالی و بازیکنان کشیدند، توانستیم در ۶ بازی آخر لیگ، به ۴ برد و ۲ مساوی دست یابیم و در نهایت از انتهای جدول فاصله بگیریم و با تکیه زدن به رتبه دهم به کار خود پایان دهیم. همواره گفته‌ام کار در کنار استاد خودم، مجید جلالی، یک افتخار بزرگ است و برای ایشان که به تازگی گردن مصدوم خویش را مداوا کرده، آرزوی سلامت و تندرستی دارم.

سرآسیایی تاکید کرد: بازیکنان گل‌گهر، چه از نظر غیرت و چه از نظر مسائل فنی، بهترین‌ها را در دورانی که کنار هم بودیم، رقم زدند. واقعا جو بی‌نظیری در تیم حاکم بود و اگر همت و تلاش بچه‌ها نبود، قطعا کار گره می‌خورد و ممکن بود اتفاقات بدی برای نماینده سیرجان رخ دهد.

سرآسیایی با اشاره به استعفای رییس هیات مدیره گل گهر در روزهای اخیر تصریح کرد: مدیریت هم‌سو و قدرتمند گل‌گهر یکی از دلایل موفقیت این باشگاه در سال‌های اخیر بوده ‌است. زحماتی که عتیقی و جواهری در سال‌های اخیر برای فوتبال سیرجان و کرمان کشیدند، قابل انکار نیست. از صعود به لیگ برتر و بقا در لیگ برتر فوتبال در سال نخست حضور تا فراهم کردن امکانات سخت‌افزاری نمونه‌ای که هر باشگاهی آرزویش را دارد، همه و همه با زحمات عتیقی، رییس  هیات مدیره و قائم‌مقام مجموعه گل‌گهر رقم خورده ‌است.

پیشکسوت فوتبال خراسان خاطرنشان کرد: در شرایطی که انواع و اقسام مشکلات اقتصادی پیش روی همگان است، هزینه در فوتبال و مدیریت مناسب تیم و مجموعه، کار کوچکی نیست. مجموعه گل‌گهر در ابعاد کلان با توجه ویژه به مسائل ورزشی گام بزرگی در مباحث اجتماعی‌فرهنگی در منطقه برداشته‌ است. بدون شک حضور یک تیم لیگ برتری از سیرجان اتفاق مهمی محسوب می‌شود و این مهم با تدابیر مدیران مجموعه به ویژه مهندس ملارحمان، مدیرعامل کارخانه گل‌گهر رقم خورده‌است.  

وی افزود: به نظرم فوتبال ایران به چنین افراد جنتلمنی نیاز دارد و حیف است که فوتبال سیرجان و باشگاه گل‌گهر، از وجود چنین فرد متخصص، توانمند و صاحب نفوذی محروم شود. امیدوارم هرچه زودتر عتیقی به باشگاه گل گهر بازگردد و در کنار جواهری، دوباره روزهای خوبی برای فوتبال کرمان و سیرجان رقم بزنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha