• سه‌شنبه / ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۳:۰۳
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 99061107944
  • خبرنگار : 50228

چرا نفت آبادان نمی‌تواند وارد نقل و انتقالات شود؟

چرا نفت آبادان نمی‌تواند وارد نقل و انتقالات شود؟

ایسنا/خوزستان معاون باشگاه نفت آبادان می‌گوید به دلیل نامشخص بودن چگونگی تیم‌داری در فصل آینده لیگ برتر از سوی وزارت نفت، این باشگاه فعلا نمی‌تواند وارد نقل و انتقالات شود.

مسعود رضاییان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهارکرد: فعلا باشگاه همان روند قبلی خود را طی می‌کند و معمولا نیز به این صورت بوده که وقتی دوره مدیریت و ماموریت یک نفر مثل مدیرعامل باشگاه تمام می‌شود تا زمان تصمیم‌گیری برای منصوب کردن فرد جدید یا تمدید با همین نفرات، اعضای قبلی به کار خود ادامه می‌دهند.

وی بیان کرد: در حال حاضر نیز همان گروه قبلی در باشگاه نفت آبادان تا وقتی که به آن‌ها ابلاغ پایان همکاری یا تمدید داده شود، به کار خود در باشگاه ادامه می‌دهند. پس باتوجه به این‌که فعلا واکنشی از سوی وزارت نفت وجود نداشته است، باشگاه بدون هیچ تغییری در اعضای هیات مدیره و مدیرعامل به کار خود ادامه می‌دهد.

معاون باشگاه نفت آبادان گفت: وقتی دوره ماموریت آقای عیسی‌زاده در بخش مدیرعاملی باشگاه به اتمام رسید، وظیفه خود دانست که پایان همکاری‌اش را اعلام کند و از وزارت نفت بخواهد که تکلیف ادامه کار و تصمیم خود را اعلام کند که فعلا پاسخی دریافت نکرده‌ایم.

وی عنوان کرد: تا زمانی که چگونگی تیم‌داری در فصل آینده لیگ برتر و تکلیف‌مان در این زمینه از سوی وزارت نفت مشخص نشود، باشگاه صنعت نفت هم نمی‌تواند فعلا وارد بازار نقل و انتقالات شود زیرا این جریان یک هرم تصمیم‌گیری است که برای ما، معاون وزیر نفت در راس کار است که ابتدا هیات‌مدیره را تعیین می‌کند و آن‌ها نیز مدیرعامل را انتخاب می‌کنند و مدیرعامل هم سرمربی را انتخاب کرده و بعد وارد بازار نقل و انتقالات شده و بازیکن جذب می‌کنیم. به هر حال هر آجر این ساختار در هماهنگ شدن آن نقش دارد.

رضاییان گفت: البته تلاش‌های مسئولان شهری درخصوص مسایل تیم و باشگاه قابل لمس و مشاهده است و ان‌شاءالله هر چه سریع‌تر تکلیف مشخص شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha