• دوشنبه / ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۱:۰۱
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 99061712400
  • منبع : نمایندگی مازندران

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران خبر داد

برگزاری نماز جماعت در تمامی مساجد مازندران

برگزاری نماز جماعت در تمامی مساجد مازندران

ایسنا/مازندران مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: نماز جماعت در تمامی مساجد شهرهای مازندران با رعایت پروتکل های وزارت بهداشت و درمان برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران، ناصر شکریان امیری در جلسه شورای اقامه نماز استان که در سالن شهدای اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران برگزار شد با اشاره به آغاز به کار فعالیت های مساجد شهرهای استان و اقامه نماز جماعت با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، اظهار کرد: اقامه نماز جماعت در تمامی مساجد شهرهای مازندران با رعایت دقیق پروتکل های وزارت بهداشت و درمان و فاصله گذاری اجتماعی و حداکثر یک ساعت برگزار می شود .

وی در ادامه با اشاره به فعالیت بیش از 3800 مسجد در تمای نقاط استان و صدور مجوز برگزاری اقامه  نماز جماعت، افزود: مردم فهیم و ولایتمدار مازندران با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک و مواد ضد عفونی کننده آماده برگزاری اقامه نماز جماعت در تمامی مساجد استان هستند.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به فعالیت بیش از 1300 ائمه جماعات در مساجد شهرهای  مازندران اشاره و تصریح کرد: با توجه به آغاز به کار فعالیت های اقامه نماز جماعت در 3 نوبت مساجد استان ، هیئات امنای مساجد، ائمه جماعات و فعالان فرهنگی مساجد باید برای ایجاد بسترهای لازم و ضروری فعالیت های نماز جماعت مانند، ضدعفونی کردن و استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی و دیگر موارد ابلاغی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا و مصوبات ستاد اقامه نماز کشور برنامه ریزی کنند تا شاهد حضور مردم در مساجد شهرهای استان با حداقل ظرفیت های ابلاغی باشیم .

شکریان امیری در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اینکه فعالیت های مساجد صرفا جهت برگزاری نماز جماعت برنامه ریزی شده است ، خاطرنشان کرد: به فرموده امام خمینی (ره)مساجد سنگر است و این مساجد را باید حفظ کرد و این بازگشایی فقط در راستای برگزاری نماز جماعت با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی و درمانی صورت گرفته است و همه موظف هستیم نسبت به رعایت و اجرای آن دقت لازم را داشته باشیم .

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha