• پنجشنبه / ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ / ۲۰:۳۰
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 99062015509
  • منبع : نمایندگی چهارمحال و بختیاری

اخبار خوش رئیس دانشگاه‌های علوم پزشکی شهرکرد برای مردم

اخبار خوش رئیس دانشگاه‌های علوم پزشکی شهرکرد برای مردم

ایسنا/چهارمحال و بختیاری رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از اختصاص هلی‌کوپتر اورژانس به چهارمحال و بختیاری در هفته آینده خبر داد و گفت: همچنین از هفته آینده ۷۰ پزشک متخصص و فوق تخصص به کادر درمان استان افزوده می‌شود.

مجید شیرانی ۲۰ شهریورماه در جلسه شورای اداری چهارمحال و بختیاری در خصوص مدیریت کرونا در استان، اظهار کرد: باوجود کاستی‌ها مدیریت این بیماری در استان به همراهی مسئولان و دستگاه قضایی به خوبی انجام شد و برای این کار از همه ظرفیت‌های بالقوه استفاده شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد افزود: برای مدیریت ویروس کرونا سعی کردیم تصمیمات به دور از احساسات باشد و برای اقدامات از چارچوب اداری خارج شدیم، به همین در چهارماهه ابتدایی سال میزان بروز و مرگ و میر این ویروس در چهارمحال و بختیاری کمتر از سایر استان‌ها بود، حتی در زمانی که همه استان‌ها وارد پیک دوم وارد شدند و وضعیت قرمز شد این استان تنها در وضعیت هشدار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه تاکنون ۲۸ هزار نمونه از بیماران مشکوک و مبتلا به کرونا در چهارمحال و بختیاری گرفته شده است، بیان کرد: در این ایام ۴۵۰۰ بیمار در بخش‌های کرونا بستری شدند و تست حدود ۶۵۰۰ بیمار مثبت اعلام شد، همچنین ۲۰۰ بیمار نیز تاکنون جان خود را از دست داده‌اند.

شیرانی ادامه داد: حدود ۴۰۰ نفر از همکاران کادر درمان چهارمحال و بختیاری نیز به کرونا مبتلا شدند و ۲ شهید عرصه خدمت در ایام شیوع کرونا داشتیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری از اختصاص هلی‌کوپتر اورژانس به چهارمحال و بختیاری در هفته آینده خبر داد و گفت: همچنین از هفته آینده ۷۰ پزشک متخصص و فوق تخصص به کادر درمان استان افزوده می‌شود و اولویت توزیع نیرو با مناطق محروم است، این مسئله کمبودها در این حوزه را جبران می‌کند.

وی در پایان در خصوص به رسیدگی پرونده‌های جرایم پزشکی و شکایت از کادر درمان، درخواست کرد: امید است در رسیدگی به این پرونده‌ها از کارشناسان حوزه قضایی پزشکی استفاده شود تا در برخی از موارد از تضییع بیت‌المال جلوگیری شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha