• یکشنبه / ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ / ۰۸:۲۱
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 99063022355
  • منبع : نمایندگی همدان

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان:

مشارکت دانش‌آموزان روستایی ملایر در کلاس‌های حضوری بیشتر است

مشارکت دانش‌آموزان روستایی ملایر در کلاس‌های حضوری بیشتر است

ایسنا/همدان رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان ملایر اعلام کرد: با توجه به اینکه جمعیت دانش آموزان در روستا ها کمتر  است، مشارکت در کلاس ­های حضوری در مناطق روستایی بیشتر از مدارس سطح شهرستان است.

هادی سلگی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: از زمان بازگشایی مدارس شهرستان ملایر تا امروز میزان مشارکت دانش آموزان برای حضور در مدرسه و شرکت در کلاس های درس در مقطع ابتدایی ۶۰ درصد، متوسطه اول ۷۲ درصد، متوسطه دوم نظری ۷۳ درصد و متوسطه دوم فنی حرفه ای و کار و دانش ۵۵ درصد بوده است.

وی با تأکید بر اختیاری بودن حضور دانش آموزان در مدارس تصریح کرد: حضور دانش آموزان در مدرسه به هیچ وجه اجباری نبوده و صلاح و اختیار با والدین است، مدارس باز هستند و اولیاء مخیرند.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان ملایر ادامه داد: دانش آموزان طبق گروه بندی زوج و فرد در مدرسه حضور پیدا می کنند و کلاس ها حداکثر با حضور ۱۵ دانش آموز تشکیل می شود.

وی به بازیدهای صورت گرفته از مدارس اشاره و خاطرنشان کرد: پروتکل های بهداشتی از جمله تهویه مناسب، شستن مرتب دست ها، فاصله گذاری هوشمند، ضدعفونی سطوح و استفاده از ماسک به صورت مطلوب در مدارس شهرستان رعایت می شود.

سلگی خاطرنشان کرد: مواد ضدعفونی و ماسک برای استفاده شخصی توسط خود دانش آموز به مدرسه برده می شود وگرنه ماسک برای دانش آموزانی که به هر علت همراه خود نیاورده باشند، فراهم است.

وی در پایان ضمن تأکید بر تداوم کلاس های مجازی در ساعات خارج از روال کار مدرسه، گفت: در شبکه اجتماعی شاد دانش آموزان همانند مدرسه کلاس بندی دارند همچنین پیگیری هایی در زمینه تخصیص اعتبارات لازم در فراهم کردن امکاناتی برای حضور در کلاس های مجازی دانش آموزان بی بضاعت با وزارتخانه در حال انجام است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha