• دوشنبه / ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۶:۵۵
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 99063124056
  • خبرنگار : 50212

فرمانده سپاه ساوه: دشمن گلوله ای برای شلیک ندارد

فرمانده سپاه ساوه: دشمن گلوله ای برای شلیک ندارد

ایسنا/مرکزی فرمانده سپاه ناحیه ساوه گفت: دشمن برای عملی کردن تهدیدات خود باید گلوله ای برای شلیک داشته باشد اما به قدری عجز و ناتوان شده است که هیچ گلوله‌ای برای شلیک ندارد.

سرهنگ پاسدار حجت الله دستجانی امروز دوشنبه ۳۱ شهریورماه، در آیین نمادین نواختن زنگ مهر، ایثار و مقاومت در دبیرستان حاج رضا تهرانی که به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان انجام شد، اظهار کرد: تفکر ایستادگی ملت مقتدر و قدرتمند در برابر ظلم، دلیل دشمنی معاندین و مستبدان عالم با جمهوری اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: این تفکر است که مایه تقابل جبهه ظلم علیه جبهه حق بوده و دشمن به دنبال از بین بردن این تفکر است و بر همین اساس جنگ هشت ساله را به نظام اسلامی تحمیل کرد.

فرمانده سپاه ساوه تصریح کرد: روحیه مقاومت و ایثار ملت ایران دشمن را ناتوان و عاجز از عملی کردن توطئه‌های گوناگون مستکبران عالم کرده است و هر توطئه ای با بصیرت و هوشیاری مردم نقش بر آب می‌شود.

وی تصریح کرد: تبعیت از ولی فقیه و روحیه جهادی برگرفته از ایمان و اخلاص ملت مقاوم، زمینه اضمحلال مستبدان عالم و در راس آنها آمریکا و اسراییل را فراهم کرده و بزودی بساط مستکبران عالم برچیده خواهد شد و این یک وعده الهی است.

سرهنگ دستجانی تصریح کرد: ایستادگی و مقاومت موجب عزت و اقتدار ایران اسلامی شده و تا زمانی که این تفکر در کشور وجود داشته باشد دشمن هیچگاه اجازه تعدی و تهدید به خود نمی دهد.

وی با تاکید بر اینکه برنامه دشمن وارونه جلوه دادن عظمت ایران اسلامی با تحریف و تحریم است، گفت: دشمن می‌خواهد با ایجاد تردید و دوقطبی کاذب ملت را  از درون تحت تاثیر قرار دهد و با بزرگ نمایی خود، ملت را تحقیر کند، اما ملت ایران با الهام از فرهنگ عاشورا و محرم در برابر هرگونه ظلم و زیاده خواهی ایستاده است.

فرمانده سپاه ساوه در ادامه به دانش آموزان به عنوان آینده سازان نظام اسلامی توصیه کرد که با تحصیل و تهذیب و با ایجاد دولت جوان انقلابی گام دوم انقلاب را استوارتر بردارند.

وی افزود: سنگر علم و دانش، قله افتخار انقلاب است و باید آموزش در کنار پرورش و تربیت اسلامی به خوبی نهادینه شود تا سبک زندگی انقلابی و اسلامی که برگرفته از سبک زندگی دفاع مقدس است در جامعه جاری و ساری شود.

بر اساس این گزارش، همچنین امروز به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس رژه موتوری نیروهای نظامی، انتظامی، امدادی و بسیجیان ساوه در خیابان‌های ساوه برگزار شد و با ادای احترام به مقام شامخ شهدا پایان یافت.

در این رژه موتوری که به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره دوران سراسر افتخار دفاع مقدس برگزار شد قریب به ۹۰ موتورسوار و یگان خودرویی در سطح شهر ساوه رژه رفتند و با بستن پیشانی‌بند و در دست داشتن پلاکارد و پرچم، با عبور از خیابان‌های اصلی شهر یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

این مراسم که با همراهی اقشار مختلف مردم و نیروهای انتظامی از محل سپاه ناحیه ساوه آغاز شد، پس از طی مسیرهای میدان آزادی، بلوار شهید بهشتی، خیابان فردوسی، خیابان انقلاب و ... به گلزار شهدا ختم شد و شرکت کنندگان با حضور در گلزار شهدا با نثار گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha