• سه‌شنبه / ۱ مهر ۱۳۹۹ / ۱۲:۰۰
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 99070100379

سخنگوی دولت: در جنگ اقتصادی دشمن از هویت و سرزمینمان دفاع خواهیم کرد

سخنگوی دولت: در جنگ اقتصادی دشمن از هویت و سرزمینمان دفاع خواهیم کرد

ایسنا/سیستان و بلوچستان سخنگوی دولت بیان کرد: در جنگ با تحریم اقتصادی و زورگویی آمریکا هم از هویت ملی مان و مردمان سرزمینمان دفاع کامل خواهیم کرد.

به گزارش ایسنا علی ربیعی یک شهریورماه در نشست مشترک شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاههای اجرایی و شورای اصلاع رسانی استان با حضور ربیعی سخنگوی دولت اظهار کرد: در شرایط تحریم های ظالمانه، بیش از ۱۴ میلیارد دلار کالای اساسی با ارز دولتی بین مردم تقسیم کرده ایم.

وی  ضمن قدردانی از سخنان راهگشای رهبر معظم انقلاب در مراسم آغاز هفته دفاع مقدس، گفت: شرایط امروز ما هم تقریبا شرایط جنگی است و با یک جنگ اقتصادی و جنگ نرم روبرو هستیم که همه سران قوا در این زمینه هم نظرهستند.

ربیعی ادامه داد: امسال اما هفته دفاع مقدس ابعادی دیگر از میراث به جامانده از آن روزهای مسحور کننده به یاد می آورد  مطابق فرمایشات رهبری معظم انقلاب، نقش هدایت کننده و فرماندهی امام (ره) و مشارکت همه اقشار مردم در جنگ عامل پیروزی در دفاع مقدس بود  امروز هم در جنگ بی امان و نابرابر اقتصادی ، هدایت های رهبری و حضور همه جانبه مردم عامل عقب راندن دشمنان خواهد بود.

وی گفت: هر کس که برگ های پرشمار تاریخ پرافتخار ایران، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را ورق بزند، خواهد فهمید که مقاومت در برابر زورگویی، تجاوز و قلدری جزئی جدایی‌ناپذیر از فرهنگ و هویت ایرانی است.

سخنگوی دولت ادامه داد: رسانه ها غربی کارهای زیادی علیه نظام ما انجام می دهند که از اقدامات فرهنگی کوچک مثل ترویج شراب در سفره ها ایرانی ها تا راه اندازی توییت ها و ایجاد هشتک ها و عملیات روانی علیه مردم و نظام را شامل می شود.

وی با بیان این که دشمن با تمام توطئه هایش نتوانسته به اهداف شومش برسد، گفت: در فضای مجازی باید با تولید بیشتر به مقابله با تهدیدات فضای مجازی برویم.

ربیعی افزود: برای انسجام بیشتر باید هم افزایی دستگاهی ایجاد شود و پیوست رسانه ای و اجتماعی کردن طرح ها هم ضرورت دارد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان این که توسعه و تقویت بازارچه های مرزی در دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی تصویب شده است، گفت: در شرایط تحریم های ظالمانه، بیش از ۱۴ میلیارد دلار کالای اساسی با ارز دولتی بین مردم تقسیم کرده ایم.

استاندار سیستان و بلوچستان نیز ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت:  باوجود هجمه های دشمنان، رسانه های استان توانسته اند موفق عمل کنند اما استان هنوز به دلایل عقب ماندگی تاریخی عقب ماندگی های زیادی دارد و تلاش مدیران استانی رسیدن به میانگین کشوری است.

وی ترانزیت و تجارت را مهمترین نیاز استان برشمرد و گفت: با وجود همه مشکلات، طرحهای استان تعطیل نشدند و از جنوب تا شمال استان طرح های مختلفی در بخشهای فرودگاهی، راه آهن، گازرسانی، آبرسانی، ساماندهی حاشیه نشینی و معدن در حال اجراست.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان این که وسعت این استان به اندازه ۹ استان کشوراست، گفت: بودجه امنیتی نباید جزو بودجه مردم استان قلمداد شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha