• پنجشنبه / ۳ مهر ۱۳۹۹ / ۱۳:۴۸
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 99070302188

شهردار مشهد شایعه استاندار شدنش را تکذیب کرد 

شهردار مشهد شایعه استاندار شدنش را تکذیب کرد 

ایسنا/خراسان رضوی شهردار مشهد گفت: کسی با این حجم از کار در مدیریت شهری می‌تواند به استاندار شدن فکر کند؟

محمدرضا کلائی امروز، ۳ مهرماه در حاشیه عملیات اجرایی ۱۲ پروژه بزرگ شهری در شهرک‌های رجایی و باهنر مشهد، در جمع خبرنگاران و در پاسخ به ایسنا در  در خصوص اخباری مبنی بر تلاش‌ وی برای استاندار خراسان رضوی شدن در صورت رفتن علیرضا رزم حسینی به وزارت صمت گفت: این اخبار شایعه است. شما بفرمایید کسی با این حجم از کار در مدیریت شهری می‌تواند به استاندار شدن فکر کند؟ 

وی  درمورد  مراسم امروز عنوان کرد: ما امروز مجموعه پروژه‌های «یک حاشیه کمتر، صدها فرصت بیشتر را کلید زدیم». هرکدام از این پروژه‌ها در زمان مقرر خود آغاز و پایان خواهد یافت. هر کدام از پروژه‌ها ویژگی‌های خاص به خود را دارد. 

شهردار مشهد خاطرنشان کرد: ۲۴۰۰  میلیارد تومان برآورد کلیه پروژهاست. بخشی از آن توسط مدیریت شهری و بخشی  توسط نهادهای ذی‌ربط و بخش دیگر آن توسط خیرین تامین می‌شود. 

کلائی در پاسخ به این سوال که «آستان قدس زمینی را به مساحت پنج هکتار در اختیار مدیریت شهری و شهر قرار داد تا  بیمارستان ساخته شود. چرا پس از گذشت هفت سال هنوز اتفاقی نیفتاده است؟»، تاکید کرد: آن زمین در حال حاضر به وزارت بهداشت داده شده و در چارچوب طرح‌های توسعه بیمارستانی وزارت بهداشت و درمان است. درخصوص برنامه‌ای که برای این زمین در نظر گرفته شده، باید از وزارت بهداشت بپرسید. آن زمین در مجموعه امیرآباد و ابتدای بلوار حر است. همان‌طور که فرمودید براساس مصوبات کمیته ماده پنج چند سال پیش، این زمین در اختیار وزارت بهداشت قرار گرفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha