• پنجشنبه / ۱۰ مهر ۱۳۹۹ / ۱۱:۱۱
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 99071007579
  • منبع : نمایندگی چهارمحال و بختیاری

کشف ۱۵۴ کیلوگرم تریاک در ۲۴ ساعت گذشته در چهارمحال‌وبختیاری

کشف ۱۵۴ کیلوگرم تریاک در ۲۴ ساعت گذشته در چهارمحال‌وبختیاری

ایسنا/چهارمحال و بختیاری فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از شناسایی یک باند چهارنفره تهیه و توزیع مواد مخدر خبر داد و گفت: ‭‭‭‭‭‭‭‭154‬‬‬‬‬‬‬‬ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک از سه دستگاه خودرو ضبط شد و در حال حاضر این خودروها توقیف شده است.

سردار منوچهر امان‌اللهی 10 مهرماه در جمع خبرنگاران چهارمحال‌وبختیاری، با بیان اینکه  یکی از اولویت‌های نیروی انتظامی شناسایی و برخورد با قاچاقچیان عمده مواد  مخدر، پاکسازی نقاط آلوده و برخورد جدی با خرده‌فروشان مواد مخدر است، اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته نیروهای مبارزه با مواد مخدر در شهرستان‌های بروجن و لردگان اقدامات مناسبی انجام داده و تعدادی از خرده‌فروشان را دستگیر کردند.

وی از شناسایی یک باند چهارنفره تهیه و توزیع مواد مخدر خبر داد و افزود: ‭‭‭‭‭‭‭‭154‬‬‬‬‬‬‬‬ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک از سه دستگاه خودرو ضبط شد و در حال حاضر این خودروها توقیف شده است و شناسایی هم‌دستان این افراد در دستور کار قرار دارد.

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه بسیاری از کشفیات مواد مخدر، حاصل همکاری نیروهای مردمی است، گفت: قاچاقچیان مواد مخدر بدانند که در این حوزه تشدید اقدامات صورت خواهد گرفت و برخورد جدی و قاطعی با هماهنگی  دستگاه‌های قضایی به‌عمل خواهد آمد.

 امان‌اللهی ادامه داد: از ابتدای سال جاری، همکاران فعال در پلیس مبارزه با مواد خدر در شهرستان‌ها تلاش خوبی داشته‌اند و قریب به دو تن کشفیات مواد مخدر داشتیم که نسبت به مدت  مشابه سال قبل پنج درصد افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای امسال، قریب به ‭‭‭‭‭‭180‬‬‬‬‬0‬ نفر از خرده‌فروشان و قاچاقچیان مواد مخدر دستگیر شده و 19 باند قاچاق مواد مخدر شناسایی و متلاشی شده است، خاطرنشان کرد:  نسبت به شرایط و موقعیت استان یک تلاش مجاهدانه صورت گرفته است و گفتنی است که بیشترین موارد کشف‌شده مواد مخدر تاکنون از نوع صنعتی بوده است.

شناسایی کلاهبرداران مالی 

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری در ادامه گفت: از دو ماه گذشته تعداد چهار نفر با سوءاستفاده از اعتماد مردم و دادن وعده‌وعیدهای غیر عرفی اقدام به کلاهبرداری کرده که متاسفانه ‭‭‭‭‭180‬‬‬‬‬ نفر در این مورد متضرر شده‌اند.

وی از ضرر ‭‭‭550‬‬‬ میلیارد ریالی مالباختگان خبر داد و اضافه کرد: این مقدار شامل ‭‭‭1500‬‬‬ سکه، 15 میلیارد ریال وجه نقد و مقدار 15 کیلوگرم طلا بوده که سه نفر دستگیر و سرباند این گروه متواری شد که با رصدهای صورت‌گرفته در یکی از استان‌های جنوبی کشور این فرد شناسایی و با اعزام تیم‌های کارشناسی دستگیر شد.

 امان‌اللهی از تلاش‌های دادستان و دستگاه قضایی تشکر کرد و یادآور شد: مردم فریب این افراد را نخورند و با دقت و حساسیت به پیشگیری از کلاهبرداری‌ها کمک کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha