• چهارشنبه / ۲۳ مهر ۱۳۹۹ / ۱۸:۲۴
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 99072317808
  • خبرنگار : 50356

محدودیت‌های ترافیکی مشهد در روزهای پایانی ماه صفر

محدودیت‌های ترافیکی مشهد در روزهای پایانی ماه صفر

ایسنا/خراسان رضوی رئیس پلیس راهور خراسان رضوی از ایجاد محدودیت‌های ترافیکی در مشهد در روزهای پایانی ماه صفر خبر داد.

سرهنگ حمیدرضا دهنوی در خصوص محدودیت‌های ترافیکی در شهر مشهد در روزهای پایانی ماه صفر در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: طرح خاص ترافیکی روزهای پایان صفر که مربوط به روز جمعه مصادف با رحلت حضرت رسول (ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و  شنبه مصادف با  شهادت امام رضا (ع) است از روز پنجشنبه ساعت 13:30 شروع شده و همکاران ما در محل‌های مورد نظر مستقر خواهند شد.

وی با بیان اینکه محدودیت ترافیکی نیز از ساعت 23:30 پنجشنبه شب اعمال شده و تا خاتمه مراسم یعنی روز شنبه ساعت 24 ادامه خواهد داشت، افزود: این محدودیت ترافیکی در مسیرهای میدان شهدا به سمت حرم مطهر، تقاطع شهید گمنام به سمت حرم مطهر، میدان پنجراه به سمت حرم مطهر، میدان بسیج به سمت حرم مطهر  و تقاطع اندرزگو به سمت حرم مطهر از ساعت 23:30  شب پنجشنبه  اعمال شده و همچنین در این مسیرها محدودیت توقف نیز وجود دارد.

دهنوی بیان کرد: این مسیرها از ساعت 23:30 پنجشنبه شب تا صبح  کاملا پاکسازی خواهد شد؛ یعنی اینکه هر خودرویی که در این مسیرها توقف داشته باشد به پارکینگ منتقل شده و در زمینه پارکینگ نیز اطلاع‌رسانی خواهد شد. در محدوده اطراف حرم مطهر وضعیت کاملا مسدود است و  محدودیت  توقف و تردد در اطراف حرم مطهر  100 درصد خواهد بود .

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی در مورد محدودیت ورودی به شهر مشهد عنوان کرد: همچنین همکاران ما  از روز پنجشنبه بعدازظهر تا شنبه شب در مبادی ورودی به سمت مشهد در  بزرگراه سلسله الذهب  یعنی ورودی نیشابور به سمت مشهد ،  مسیر بزرگراه آزادی یا بزرگراه خاتم از سه راه فردوسی به سمت پل قائم و به سمت  میدان فردوسی،  مبادی ورودی سمت بلوار 22 بهمن،  مسیر ورودی سرخس به مشهد از لحاظ ترافیکی کنترل خواهد شد و در صورت نیاز دستورات در این محدوده‌ها اعمال خواهد شد.

وی افزود:  باتوجه به محدودیتی که امروز برای ورود وسایل نقیله به کلانشهر مشهد مقدس اعلام شد انتظار این است که امسال با توجه به بیماری کرونا  وسایل نقلیه کمتری نسبت به سال قبل به مشهد ورود داشته باشند اما ما پیش‌بینی حداکثری داریم و همکاران ما در آماده باش کامل  هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha