• جمعه / ۲۵ مهر ۱۳۹۹ / ۱۲:۵۱
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 99072518598
  • منبع : نمایندگی هرمزگان

افزایش ۲۸۲ درصدی کشف قاچاق در قشم/ یک سوم از تخلفات خودرویی کاسته شد

افزایش ۲۸۲ درصدی کشف قاچاق در قشم/ یک سوم از تخلفات خودرویی کاسته شد

ایسنا/هرمزگان فرمانده نیروی انتظامی قشم گفت: کشف کالاهای قاچاق غیرمجاز از ابتدای امسال تاکنون نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۸۲ درصد افزایش یافته است.

سرهنگ حسین الهی روز گذشته(۲۴ مهرماه) در نشست خبری هفته نیروی انتظامی بیان کرد: در همین مدت تعداد دستگیری معتادان متجاهر ۸۸ درصد افزایش داشته و شاهد افزایش هشت و شش دهم درصدی کشف سرقت، هشت و سه دهم درصدی دستگیری سارقان و کاهش ۲۴ درصدی وقوع سرقت بوده ایم.

وی همچنین از پاکسازی محله ها و برخورد با مواد فروشان گفت و اضافه کرد که با اقدامات پیوسته پلیس، کشفیات مواد مخدر ۱۷۰ درصد رشد داشته است.

فرمانده نیروی انتظامی قشم همچنین از کاهش تخلفات خودرویی در سال جاری گفت و افزود: در همین مدت تخلفات موتورسیکلت ها ۳۳ و خودروها ۳۱ درصد کاهش داشته است.

وی کاهش ۴۰ درصدی تصادفات منجر به مرگ را قابل تحسین خواند و خاطرنشان کرد که والدین با مراقبت از فرزندان خردسال و زیر سن قانونی، می توانند از بسیاری از سوانح،حوادث جاده ای و مشکلات و معضلات بعدی برای خود و خانواده افراد جلوگیری کنند.

سرهنگ الهی، کاهش ۴۳ درصدی کلاهبرداری ها در قشم، افزایش ۱۰ درصدی بازدید و افزایش ۳۷ درصدی تذکر به صنوف متخلف و افزایش ۶۷ درصدی پلمب اماکنی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکردند را از جمله دیگر دستاوردهای نیروی انتظامی در قشم برشمرد.

وی گفت: در هفته نیروی انتظامی، ۱۲ ویژه برنامه با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد و امیدواریم تلاش های حافظان امنیت، نتیجه ملموسی برای مردم و گردشگران ایجاد کرده باشد.

فرمانده نیروی انتظامی قشم همچنین از استخدام نیرو در رده های افسری و درجه داری گفت و افزود: با تفویض اختیار انجام شده به شهرستان و از بین مردم مومن و متعهد قشم، نیروهای علاقمند در سنین مختلف و مدارک مختلف جذب خواهند شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha