• سه‌شنبه / ۲۹ مهر ۱۳۹۹ / ۱۳:۳۴
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 99072921434
  • منبع : نمایندگی اردبیل

آخرین وضعیت مرزهای نزدیک به آذربایجان و ارمنستان در استان اردبیل

آخرین وضعیت مرزهای نزدیک به آذربایجان و ارمنستان در استان اردبیل

ایسنا/اردبیل استاندار اردبیل گفت: با وجود جنگ بین جمهوری آذربایجان و ارمنستان مرزهای استان به برکت حضور نیروهای مرزبانی با پشتیبانی سایر نیروهای نظامی و امنیتی در امنیت کامل به سر می‌برد.

اکبر بهنامجو 29 مهرماه در دیدار با فرمانده و پرسنل مرزبانی استان به مناسبت هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: مردم قدردان زحمات مرزبانان هستند و جای خوشحالی است که چه قبل از درگیری و چه بعد از درگیری کشورهای آذربایجان و ارمنستان مشکل خاصی از مرزهای استان گزارش نشده است.

استاندار اردبیل به زندگی بیش از ۲۰۰ هزار نفر در نزدیکی مرزهای استان با جمهوری آذربایجان اشاره کرد و افزود: نقش خانواده و همسران مرزبانان در خصوص ایجاد امنیت بسیار حائز اهمیت است و ما قدردان همکاری‌های این عزیزان هستیم.

وی ادامه داد: ما نمی‌توانیم نگرانی‌های معیشتی خانواده‌های مرزبانان فراموش کنیم و وظیفه ماست که با وجود کمبودهای اعتباری قسمتی از مشکلات آنها را حل کنیم.

بهنامجو از تامین زمین موردنیاز برای احداث مسکن حدود ۷۰۰ خانوار نیروهای انتظامی استان خبر داد.

استاندار اردبیل اردبیل همچنین  در دیدار فرمانده  نیروی انتظامی استان اردبیل با وی  با بیان اینکه مردم نیروی انتظامی را از خود دانسته و دوست دارند، گفت: نیروی انتظامی بی خط و ربط امنیت را برای همه مردم فراهم می‌کنند و آحاد جامعه با هر دیدگاه و تفکری برایشان فرقی ندارد.

در ادامه سیدشاهین اسمعیلی فرمانده مرزبانی استان اردبیل بر رعایت تمام شیوه‌نامه‌های بهداشتی در جامعه و تامین سلامت عمومی تاکید کرد و گفت: تمام هم و غم ما این است که ارتباط مرزبانی با مردم بویژه مرزنشینان تنگاتنگ و بر مبنای همکاری باشد.

در ادامه همچنین سردار حسینی فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل اظهار کرد: در ارزیابی های کشوری در مولفه‌های امنیتی، استان اردبیل رتبه اول را در نیمه نخست امسال کسب کرده است.

سردار هوشنگ حسینی اضافه کرد: در بحث رزمایش شامل عملیات، آمادگی جسمانی و رزم استان اردبیل رتبه اول را در سطح کشور کسب کرده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha