• چهارشنبه / ۳۰ مهر ۱۳۹۹ / ۰۹:۴۵
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 99073022014
  • منبع : نمایندگی سمنان

عرضه مرغ 15 هزار تومانی در بازارهای استان سمنان

عرضه مرغ 15 هزار تومانی در بازارهای استان سمنان

ایسنا/سمنان رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از توزیع مستمر مرغ منجمد در بازارهای استان خبر داد و گفت: ۶۰۰ تن ذخیره مرغ منجمد این استان به صورت مستمر انجام می‌شود.

سیدحسن میرعماد اظهار کرد: این کالا با همکاری و نظارت سازمان صمت و با قیمت ۱۵۰۰۰ تومان توزیع و در اختیاز مصرف کنندگان هم‌استانی قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به حجم بالای ذخائر مرغ در استان خاطرنشان کرد: در استان سمنان هیچ محدودیتی در تامین  مرغ منجمد مورد نیاز وجود ندارد ،ذخایر به اندازه نیاز استان بوده و چنانچه حتی هیچ کشتاری در استان نیز صورت نگیرد، مرغ مورد نیاز مصرف کنندگان تامین خواهد شد.

این عضو ستاد تنظیم بازار استان ادامه داد: تولید و توزیع تخم مرغ  باهمکاری اتحادیه مرغ تخم گذار در استان انجام شده و نیاز مصرف کنند تامین می‌شود .

وی با اشاره به کمبود نهاده‌های دامی در کشور و استان افزود: چندی است تولید کنندگان دام و طیوراستان در کشور برای تهیه نهادهای خود دچار مشکل هستند که بخشی از آن مربوط به تامین ارز و وابستگی صنایع دامپروری به‌خصوص دام وطیور و همچنین به‌دلیل خللی است که در واردات ایجاد شده است.

 رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان با بیان اینکه در بحث تامین نهادها ذخایر خوبی وجود دارد گفت: در راستای حل و کنترل مشکل دامداران با دستور استاندار سمنان به صورت مستمر هر ۱۵ روز یکبار جلساتی با حضور معاون امور اقتصادی استاندار سمنان ،فرمانداران ، اتحادیه‌ها و تشکلهای دامپروری ، برگزار می‌شود تا بر نهاده‌هایی که در استان توزیع می شود ، نظارت گردد.

وی اضافه کرد: با بهره‌گیری از سیستم رصد و پایش، نهادهایی که در استان وارد می‌شود به دست خود تولید کنندگان می رسد و از انحراف در آن جلوگیری می‌شود .

میرعماد با اشاره به شکل‌گیری پلیس اقتصادی در استان خاطرنشان کرد: تشکیل پلیس امنیت اقتصادی در استان، در راستای کنترل بیشتر امور اقتصادی و پیشگیری از تخلفات در این حوزه است.

 وی از مکاتبه استاندار سمنان با وزیر جهادکشاورزی خبر داد و اظهار کرد: با مکاتبه استاندار با وزیر جهاد کشاورزی اجازه استفاده از ذخایر استراتژیک استان صادر و این ذخائر در اختیار تولید کنندگان دام و طیور قرار می‌گیرد .

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha