• چهارشنبه / ۳۰ مهر ۱۳۹۹ / ۱۲:۵۴
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 99073022333
  • منبع : نمایندگی هرمزگان

مدیرعامل بنیاد رویش خبر داد

تأمین ۱۱۰۰ تبلت برای دانش‌آموزان مستعد و بی‌بضاعت هرمزگان

تأمین ۱۱۰۰ تبلت برای دانش‌آموزان مستعد و بی‌بضاعت هرمزگان

ایسنا/هرمزگان مدیرعامل بنیاد رویش از آغاز پویش «مهرباران» با هدف تأمین ۱۱۰۰ تبلت برای دانش‌آموزان مستعد و بی‌بضاعت استان هرمزگان خبر داد.

عبدالرضا نادری پور، عصر روز گذشته، (۲۹ مهرماه) در مراسم رونمایی از لوگوی «پویش مهرباران» مؤسسه خیریه رویش لبخند زندگی (بنیاد رویش) که رسالتش بورسیه و حمایت از دانش‌آموزان مستعد بی‌بضاعت استان و خانواده‌هایشان است، اظهار کرد: از دی‌ماه سال ۹۸ جهت پذیرش ۸۲ دانش‌آموزان جدید در بنیاد رویش، شناسایی دانش‌آموزان مستعد و کم برخوردار استان را آغاز کردیم که متأسفانه با شیوع ویروس کرونا این برنامه متوقف شد اما همکاران ما با تمام توان در شرایط ویژه کرونایی در محلات بندرعباس حضور پیدا کرده و توانستیم  با کمی تأخیر، پذیرش تعداد ۸۲ دانش‌آموز جدید را که هدف‌گذاری امسالمان بود، انجام دهیم.

وی با بیان اینکه جای تأسف دارد که هرمزگان در تعداد دانش‌آموزان کم برخوردار و تحت پوشش نهادهای حمایتی جزء ۳ استان اول کشور است، افزود: بر اساس آمارهای کمیته امداد، حدود ۷۰ هزار دانش‌آموز کم برخوردار در استان هرمزگان نیاز به تبلت دارند، ازاین‌رو تصمیم گرفتیم علاوه بر حمایت دانش‌آموزان بورسیه بنیاد رویش، برای هزار و ۱۰۰ دانش‌آموز کم برخوردار استان تبلت تهیه کنیم. طبق برآوردها ارزش ریالی این تعداد تبلت را حدود ۵ میلیارد تومان پیش‌بینی کرده‌ایم.

مدیرعامل بنیاد رویش تصریح کرد: ما پویشی تحت عنوان مهرباران با شعار «بارانی باید تا رنگین‌کمانی برآید» را با هدف تأمین هزار و ۱۰۰ تبلت برای دانش‌آموزان مستعد و کم برخوردار استان هرمزگان، طراحی کردیم و در کنار آن به‌زودی با رونمایی از سامانه آموزش مجازی خود، سعی می‌کنیم نیازهای آموزشی و پرورشی این دانش‌آموزان را نیز تا حدی تأمین کنیم.

نادری پور با تأکید بر اینکه اگر روزی مدرسه‌سازی اهمیت بسیاری داشت، امروز در کنار آن تأمین نیازهای سخت‌افزاری دانش‌آموزان نیز بسیار حائز اهمیت است، بیان کرد: امیدواریم بتوانیم در آینده‌ای نزدیک، هدف‌گذاری خود را برای حمایت تعداد بیشتری از دانش‌آموزان بی‌بضاعت استان، گسترش دهیم.

وی با اشاره به اینکه تبلیغات محیطی خود را در سطح استان و تبلیغات مجازی‌مان را در سطح کشور آغاز کرده‌ایم و امیدواریم مردم خیراندیش هرمزگان و کشورمان در این پویش ما را همراهی کنند، عنوان کرد: هم‌وطنان خیراندیشمان می‌توانند کمک‌های نقدی خود به این پویش  را از طریق مراجعه به سایت بنیاد رویش به آدرس www.bonyadrooyesh.ir  و یا ارسال کد دستوری *۷۸۰*۱۲۱۳# و یا واریز وجه نقد به شماره کارت ۵۰۴۱۷۲۷۰۱۰۰۷۳۶۰۷ و شماره‌حساب ۱۰۷۰۸۱۳۵۱ نزد بانک قرض‌الحسنه رسالت به نام مؤسسه خیریه رویش لبخند زندگی به دست ما برسانند.

مدیرعامل بنیاد رویش در پایان اضافه کرد: همچنین مردم و خیرین می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به دفتر بنیاد رویش به آدرس «خیابان دانشگاه ساختمان شمس طبقه ۷ واحد ۲۳» مراجعه کنند و یا با شماره ۰۷۶۳۳۶۶۵۶۹۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha