• دوشنبه / ۵ آبان ۱۳۹۹ / ۱۲:۵۵
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 99080502435
  • خبرنگار : 30450

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

توجه به کودکان و نوجوانان نقش موثری در توسعه فرهنگی دارد

توجه به کودکان و نوجوانان نقش موثری در توسعه فرهنگی دارد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست مشترک با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از نقش مؤثر کانون در توسعه فرهنگی یاد کرد.

"حسین کلانتری" ضمن تایید برنامه‌های ارائه شده کانون در قالب فعالیت‌های ادبی، هنری و فرهنگی آن ها را در شناخت استعداد و همچنین کسب مهارت های اجتماعی و فردی بیشتر اثربخش و ماندگار دانست و حمایت بی دریغ و همه جانبه خود را در این زمینه اعلام کرد.
وی در این دیدار خدمات ارائه شده توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را قابل ملاحظه دانست و تصریح کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دارای سابقه‌ی طولانی در حوزه‌ی تربیت است و بر این اساس اعتماد جامعه به این نهاد از ضریب بالایی برخوردار است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: کانون با سابقه طولانی و خدمات موثری که ارائه می‌نماید می‌تواند خلاء های بسیاری را در حوزه‌های فرهنگی و آموزشی پر نماید.
"کبری اخلاقی نیا" مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: برخورداری مراکز فرهنگی هنری کانون استان از حمایت و پشتیبانی همه جانبه استاندار در تسریع روند رشد و نتیجه گیری مطلوب می تواند بسیار موثر واقع شود.
وی نیز در سخنانی با تشکر از حمایت های ویژه استاندار و معاونین وی بر تعامل هرچه بیشتر نهادهای فرهنگی و کانون پرورش فکری تاکید کرد.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: کودکان این استان با استعداد و در زمینه‌های مختلف همچون مطالعه کتاب‌خوانی، نمایش عروسکی و نقاشی و غیره فعالیت خوبی دارند.
اخلاقی نیا در ادامه به اهمیت تکمیل و راه اندازی مرکز فرهنگی هنری مادوان اشاره و تصریح کرد: کودکان و نوجوانان حاشیه شهر باید از از فعالیت‌ها و خدمات کانون پرورش فکری بهره‌مند شوند.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد، وی با اشاره فعالیت‌های کتابخانه های سیار روستایی خاطرنشان کرد: راه اندازی کتابخانه سیار روستایی علاوه بر ترویج فرهنگ کتابخوانی می تواند بنیان فرهنگی روستاها را استحکام بخشد.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha