• پنجشنبه / ۸ آبان ۱۳۹۹ / ۱۰:۳۳
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 99080804876
  • خبرنگار : 50165

با افتتاح مرکز فوریت‌های بررسی مشکلات سرمایه‌گذاری؛

حل مشکلات سرمایه‌گذاری در زنجان شتاب می‌گیرد

حل مشکلات سرمایه‌گذاری در زنجان شتاب می‌گیرد

ایسنا/زنجان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان، از آغاز به کار مرکز فوریت‌های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح‌های سرمایه‌گذاری استان خبر داد.

ناصر فغفوری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آغاز به کار مرکز فوریت‌های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح‌های سرمایه‌گذاری استان زنجان، اظهار کرد: در راستای رفع مشکلات واحدهای تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی و با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر تشکیل کارگروهی در جهت رفع موانع تولید، وزارت کشور نامه‌ای در جهت ایجاد مرکز فوریت‌های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح‌های سرمایه‌گذاری در استان‌ها ابلاغ کرد.

وی افزود: در استان زنجان هم این مرکز در راستای رسیدگی سریع و رصد نحوه بررسی مشکلات توسط دستگاه‌های اجرایی راه‌اندازی شد که به این منظور سامانه‌ای طراحی شده که واحدهای تولیدی مکلف هستند مشکل واحد خود را در سامانه درج کنند.

این مسئول ادامه داد: بلافاصله درخواست مشکل واحد تولیدی در سازمان مدنظر قرار می‌گیرد و در صورتی که مشکل توسط سازمان قابل حل باشد، بلافاصله مرتفع شده و نتیجه اقدام در سامانه درج می‌شود.

فغفوری تصریح کرد: در صورتی که مشکل مرتبط با سایر دستگاه‌های اجرایی باشد، هر دستگاه اجرایی که نماینده مستقر را در محل مرکز فوریت‌های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح‌های سرمایه‌گذاری دارد، منتقل شده و پس از رفع مشکل، نتیجه در اسرع وقت به دبیرخانه مرکز ارائه شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان، یادآور شد: در صورتی که مشکل توسط دستگاه اجرایی قابل حل نباشد، با وجود مستندات به دبیرخانه منعکس و در نهایت مشکل مربوطه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به ریاست استاندار مطرح می‌شود.

وی ادامه داد: واحدهای تولیدی به صورت ۲۴ ساعته امکان ثبت‌نام و ثبت مشکل را در سامانه مذکور دارند که دبیرخانه مکلف به بررسی موضوع و ارجاع به دستگاه مربوطه در اسرع وقت است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha