• دوشنبه / ۳ آذر ۱۳۹۹ / ۱۸:۵۱
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 99090302601
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی خبر داد:

کمبود شدید کپسول اکسیژن در بانک امانات تجهیزات پزشکی هلال احمر

کمبود شدید کپسول اکسیژن در بانک امانات تجهیزات پزشکی هلال احمر

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به کمبود تجهیزاتی مانند کپسول اکسیژن در بانک امانات تجهیزات پزشکی هلال احمر، بیان کرد: اکسیژن به عنوان نیاز اولیه و مهم بیماران حاد تنفسی به ویژه متاثرین از ویروس کرونا بوده که با توجه به شرایط موجود برای تامین این کالای پزشکی با کمبود مواجه شده‌ایم.

محمدرضا رضایی، امروز دوشنبه سوم آذر در جمع خبرنگاران از راه اندازی کمپین " دست یار" با هدف تامین دستگاه اکسیژن ساز و کپسول اکسیژن برای بیماران متاثر از کرونا در استان خبر داد.

به گزارش ایسنا، وی ترویج فرهنگ نوعدوستی و همدلی را از دیگر اهداف این حرکت خیرخواهانه دانست و افزود: از مردم و خیرین خواستاریم با پیوستن به این کمپین و اهدای نفس به نیازمندان، باری دیگر ما را در این حرکت همیاری کنند.

رضایی اظهار کرد: در راستای این کمپین، انسان‌های نوع دوست کمک‌هایشان را به منظور تامین کالاهای مورد نیاز به بانک امانات تجهیزات پزشکی هلال احمر سپرده تا به صورت امانت به دست بیماران کرونایی برای درمان در منزل برسد.

وی ادامه داد: همچنین خیرین، نیکوکاران و مردم نوعدوست استان می توانند با استفاده از کد دستوری # ۵۶ * ۱۱۲ * و یا با واریز کمک‌های خود به شماره حساب ۵۲۳۹۳۹۳۹۵۵ با شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۶۰۲۲۲۳۱۵۶ نزد بانک ملت اقدام به اهدای نفس به بیماران کرونایی کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی
با اشاره به شیوع کرونا در خراسان جنوبی بیان کرد: افزایش شیوع ویروس در استان و سیر صعودی افراد بستری مبتلا به این بیماری، نیاز به برخی تجهیزات درمانی را افزایش داده است.

رضایی با اشاره به کمبود تجهیزاتی مانند کپسول اکسیژن، تصریح کرد: اکسیژن به عنوان نیاز اولیه و مهم بیماران حاد تنفسی به ویژه متاثرین از این ویروس بوده که با توجه به شرایط موجود برای تامین این کالای پزشکی با کمبود مواجه شده‌ایم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی
رضایی با اشاره به فعالیت ۱۴ بانک امانات تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر بیان کرد: این بانک‌ها با هدف کمک به تسکین آلام بشری، حمایت از بیماران نیازمند و کمک به تامین تجهیزات پزشکی در استان راه اندازی شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون ۳۶ کپسول اکسیژن و ۷۱ مانومتر به ارزش یک میلیارد و ۳۶۲ میلیون ریال توسط خیرین به این بانک ها اهدا شده است.

رضایی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۶۰ نفر از خدمات این بانک‌ها بهره مند شده‌اند، یادآور شد: با توجه به شیوع ویروس کرونا بیشتر خدمات دریافت شده مربوط به کپسول اکسیژن بوده است.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha