• سه‌شنبه / ۴ آذر ۱۳۹۹ / ۰۸:۵۵
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 99090402750
  • منبع : نمایندگی ایلام

در هفته بسیج؛

۱۰۱ واحد مسکونی در مناطق سیل زده ایلام افتتاح شد/ آب به بهارستان رسید

۱۰۱ واحد مسکونی در مناطق سیل زده  ایلام افتتاح شد/  آب به بهارستان رسید

ایسنا/ایلام فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) گفت: قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه همچنان پیگیر رفع مشکلات زیرساختی مناطق سیل زده است.

سردار «جمال شاکرمی» در مراسم افتتاح ۱۰۱ واحد مسکونی سیل‌زدگان، اظهار کرد:  توفیقی بود که در هفته بسیج ۱۰۱ واحد مسکونی در مناطق سیل زده استان افتتاح و ۱۵۰ باب منزل نیز تعمیر شد.

وی با بیان اینکه در تفاهمنامه منعقد شده ۷۰ باب منزل با همکاری بهزیستی، ۱۰ واحد با همکاری کمیته امداد و ۲۱ واحد نیز خارج از تعهدنامه توسط بسیج سازندگی سپاه به بهره برداری رسید، گفت: کارکنان سپاه پاسداران مبلغ ۶ میلیارد ریال و خیرین ادارات ۴ میلیارد ریال جمعا مبلغ ده میلیارد ریال برای ساخت این منازل کمک کردند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) تصریح کرد: باتوجه به از بین رفتن زیرساختها و وضعیت نابسامان مناطق سیل زده ساختن این منازل کار بزرگی بود که با تلاش جهادی انجام گرفت.

شاکرمی ادامه داد: سپاه نیز طبق وظیفه ذاتی خود با تمام ظرفیت برای رفع مشکلات سیل زدگان در کنار مسئولان پای کار آمد و در این راه علاوه بر قدم‌های خوب در حوزه معیشت، پوشاک و درمان باحضور سردار حاجی زاده فرمانده هوا و فضا و دکتر محمد فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء دو پل بزرگ و ارتباطی بخش ماژین ساخته شد.

وی گفت: با توجه به بازدید انجام گرفته هنوز برخی زیرساخت‌ها از جمله برق و گاز در بعضی از منازل هنوز تکمیل نشده که از طریق قرارگاه محرومیت زدایی استان با حضور استاندار پیگیر رفع انها خواهیم بود.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) از تلاش‌های بهزیستی، کمیته امداد و بنیاد مسکن که در کنار مردم سیل زده بودند ، قدردانی کرد و گفت: همه با هم تا پایان رفع محرومیت در کنار مردم هستیم.

پروژه آبرسانی روستای بهارستان چوار افتتاح شد

همچنین فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع)استان ایلام در آیین افتتاح پروژه آبرسانی به روستای بهارستان بخش چوار گفت:سپاه استان در راستای محرومیت زدایی و رفع مشکلات مردم بویژه درمناطق روستایی، تلاش های ارزشمندی داشته و پروژه های کوچک وبزرگ زیادی را درحوزه های مسکن، آبرسانی،احداث جاده،پل و... ؛ اجرایی و به سرانجام رسانده است.

"سردار جمال شاکرمی" با بیان اینکه اجرای پروژه های کوچک و زود بازده از اولویت های اصلی سپاه در مناطق محروم و توسعه نیافته است، اظهار کرد: اجرای این گونه پروژه ها روح امید، کار،تلاش، رونق کسب و کار در روستاها را دوچندان و مردم را به اهداف مقدس جمهوری اسلامی امیدوار می کند.

وی با اشاره به اینکه در هفته بسیج و در سطح شهرستان های ایلام و چوار تعداد ۲۳ باب مسکن روستایی، مخزن ذخیره و شبکه آبرسانی روستای بهارستان، اصلاح شبکه کشاورزی و آبیاری روستای بانسرو، احداث پل و لایروبی رودخانه روستای چشمه سرخ، ۵۰ چشمه سرویس بهداشتی و...؛ به بهره برداری می رسد، یادآور شد: برای اجرای این پروژه ها بیش از ۱۵ میلیارد و ۴۹۰ میلیون ریال هزینه شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha