• چهارشنبه / ۵ آذر ۱۳۹۹ / ۱۵:۳۶
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 99090504263
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

کشف ۶۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در سیستان وبلوچستان

کشف ۶۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در سیستان وبلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان از کشف ۶۱ میلیارد ریال کالای قاچاق توسط پلیس استان طی ۴۸ ساعت خبر داد.

سردار احمد طاهری بیان داشت: با توجه به اینکه نیروی انتظامی با مبارزه جدی و قاطعانه با عناصر اصلی قاچاق کالاهای خارجی و جلوگیری از ورود آن ها به بازار مصرف می تواند نقش ویژه ای در تحقق شعار سال و در"جهش تولید" ایفا کند از این رو تلاش ها را مضاعف کرده و نسبت به تشدید طرح ها و برنامه های خود اقدام و به توفیقات خوبی نیز دست پیدا کرده است.

وی ادامه داد: در این میان استان سیستان وبلوچستان که دارای مرزهای وسیع و گسترده ای در جنوب شرق کشور است و روزانه خودروهای سبک و سنگین بی شماری از محورهای مواصلاتی استان عبور می کنند به همین جهت نظارت ها و کنترل های خود برای شناسایی و برخورد با قاچاقچیان کالا را بیش از گذشته کرده است.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: در همین راستا پلیس امنیت اقتصادی استان و رده های عملیاتی در شهرستان های ایرانشهر، نیمروز و کنارک با کنترل محورهای مواصلاتی استان طی ۴۸ ساعت عملیات و در یک اقدام  منسجم و هماهنگ موفق شدند چندین محموله کالای قاچاق که کارشناسان ارزش این محموله ها را ۶۱ میلیارد و ۴۶۳ میلیون ریال برآورد کردند را کشف وتوقیف کنند.

وی اظهار داشت: دراین عملیات ها ۱۲۵ تن و ۲۴۰ کیلو گرم شیرخشک ،۷۵ تن ذرت و ۱۰ تن گندم قاچاق کشف شد .

فرمانده انتظامی استان گفت: در این رابطه ۱۰ دستگاه خودروی سنگین که اقدام به حمل کالای قاچاق می کردند در محورهای مواصلاتی شناسایی و توقیف شدند..

سردار طاهری با اشاره به شناسایی ۱۰ متخلف در این رابطه، با تاکید بر استمرار طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز در استان ، از فعالیت گسترده قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان با همکاری همه عوامل انتظامی و امنیتی استان وشهرستانها خبر داد و افزود: نقش مردم و دستگاه های دولتی و غیردولتی در همکاری با پلیس برای مقابله با قاچاق کالا، بسیار سازنده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha