• جمعه / ۷ آذر ۱۳۹۹ / ۱۹:۱۲
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 99090705319
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

در هفته نخست لیگ برتر فوتبال بانوان؛

شروع ۳ امتیازی ذوب آهن

ایسنا/اصفهان تیم فوتبال بانوان ذوب آهن هفته نخست این فصل لیگ برتر را با پیروزی پرگل مقابل هیئت فوتبال البرز آغاز کرد.

فصل تازه رقابت های فوتبال بانوان باشگاه های کشور امروز (جمعه۷ آذر ماه) و از ساعت ۱۴  آغاز شد، در اصفهان و در ورزشگاه فولادشهر که شب گذشته ذوب آهن و پیکان در لیگ برتر آقایان به تساوی یک بر یک رسیده بودند، تیم بانوان ذوب آهن موفق به شکست ۳ بر صفر میهمان خود یعنی هیئت فوتبال البرز شد.

به گزارش ایسنا، مژگان مدایم زاده سرمربی ذوبی ها در این دیدار ترکیب زهرا خواجوی، مینا داوودی، رقیه شهبازی، وحیده ایثاری، ساراسبزواری، سحر رمضانی، سارا ظهرایی نیا، مرضیه نیکخواه، نگین زندی، شیوا فاضلی و زهرا عظیمی را به میدان فرستاد.

 در مقابل نیز نسیم پیله ور از ترکیب اولیه منیژه زینی وندیان، سمیرا قاشیه، فاطمه بهرام پور، الهام عبدالرحمانی، مهسا حسن زاده، سیده زهرا معصومی، سمانه قاشیه، زهراخضری، فاطمه خندان، آیدا فرضی پور و سارا قمی در این دیدار استفاده کرد.

هر دو تیم شروعی پر نوسان و همراه با اشتباهات زیاد داشتند؛ اما کم کم این البرزیها بودند که فشار زیادی روی دروازه خواجوی سنگربان ملی پوش جدید ذوب آهن آوردند که تیر دروازه آنها را ناکام گذاشت و در چند نوبت نیز خواجوی مانع گلزنی مهاجمان هیئت فوتبال البرز شد.

در ادامه شاگردان مدایم زاده با تغییر سیستم و استفاده از شروع های مجدد سوار بر بازی شدند و بر روی یک ارسال توپ از کرنر توسط نگین زندی مهاجم ملی پوش ۱۶ ساله خود در دقیقه ۲۶ به اولین گل رسیدند تا نیمه اول را با برتری به رختکن بروند.

در نیمه دوم فشار ذوبی ها بیشتر شد و در دقیقه ۴۷ زندی دومین گل خود و تیمش را به ثمر رساند و  در ادامه در دقیقه ۵۸ نیز مرضیه نیکخواه در یک توپ ربایی و فرار از سمت چپ با شوتی سرکش دروازه البرز را بر سومین بار باز کرد.

در این دیدار به ویژه ذوب آهن موقعیت های زیادی را از دست داد و در مقابل بازیکنان جوان هیئت فوتبال البرز نیز دست از حمله برنداشتند که دفاع و دروازه بان خوب ذوب آهن مانع گلزنی آنها شدند تا دست خالی از اصفهان بازگردند.

انیس دشتیان پور از ذوب آهن و فاطمه بهرام پور از هیئت فوتبال البرز نیز از سلطنت نوروزی قاضی این دیدار اخطار گرفتند.

دیگر نماینده اصفهان یعنی سپاهان با توجه به انصراف تیم آویسا خوزستان این هفته بازی نداشت.

در پایان هفته نخست و در گروه اول تیم های ۳ امتیازی شهرداری بم و ذوب‌آهن و بر اساس تفاضل گل در رده های اول و دوم قرار دارند و در جدول گلزنان برتر نیز زهرا قنبری از وچان کردستان با ۳ گل در صدر قرار گرفت و نگین زندی از ذوب آهن در جایگاه دوم ایستاد.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha