• شنبه / ۸ آذر ۱۳۹۹ / ۱۶:۰۵
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 99090806190
  • منبع : نمایندگی مازندران

استاندار مازندران خبر داد

فعال سازی ۷۵۰ پایگاه مقاومت بسیج در طرح محدودیت های کرونایی سردار سلیمانی

فعال سازی ۷۵۰ پایگاه مقاومت بسیج در طرح محدودیت های کرونایی سردار سلیمانی

ایسنا/مازندران استاندار مازندران با اشاره به این که ۷۵۰ پایگاه مقاومت بسیج در طرح محدودیت های کرونایی سردار سلیمانی حضور دارند، گفت: تعطیلی کامل استان و کشور اعلام نشده است و اجرای طرح تداوم دارد. ‎

احمد حسین زادگان در جلسه ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا با اشاره به اینکه برخی ابهامات موجود در اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت های کرونایی برای مردم نظیر جرایم و پیامک هایی که برای کسانی که از شهرهای قرمز خارج می شوند، ارسال می شود و  غیره رفع شد، خاطرنشان کرد :مقرر شده نیروی انتظامی پاسخگوی مردم در رفع این ابهامات و پرسش ها بوده و صدا و سیما نیز همراهی لازم را برای اطلاع رسانی در این راستا داشته باشد. 

وی تصریح کرد: پیامک های ارسالی قطعی نیست و برخی از این عزیزان یا در حال انتقال بیمار بوده اند، یا به محل کار خود مراجعت داشتند و یا دارای کارت تردد بوده اند که از طریق ادارات متبوع و اعلام به نیروی انتظامی رفع اثر می شود.

استاندار مازندران اظهارکرد:مراکز آموزشی خصوصی تحت نظارت آموزش پرورش و فنی حرفه ای در دو هفته اجرای طرح باید تعطیل باشند.

وی افزود: طرح محدودیت های کرونایی سردار شهید سلیمانی که یک طرح محله محور و مردم پایه بوده و مدتی است که شروع شده و تقریبا تاکنون بیش از ۷۵۰ پایگاه فعال شده که مرحله اول یا همان مرحله آموزشی توسط دانشگاه علوم پزشکی صورت می گیرد و باید به ۲ هزار پایگاه افزایش پیدا کند تا در مرحله عملیاتی و اجرایی شاهد خروجی این طرح در کاهش ابتلا به ویروس کرونا باشیم.

حسین زادگان گفت :همراهی و همکاری سمن ها از جمله الزامات اصلی این طرح است خوشبختانه سمن های فعالی در استان حضور دارند که در طرح محدودیت های کرونایی سردار شهید سلیمانی ذیل فرماندهی عملیات پایگاه مقاومت بسیج محله ها عمل می کنند که با کمک دستگاه های دیگر خیرین، هیات امناء محله، روحانیون و هلال احمر همکاری و اقدمات لازم را صورت می دهند.

استاندار مازندران یادآور شد:تعطیلی کامل استان و کشور اعلام نشده است و مقرر گردید فعالیت ادارات براساس رنگ بندی ها اعمال گردد به طوری که شهرهای قرمز به صورت یک سوم فعالیت نمایند؛ منتهی دستگاه هایی که ضرورت کمتر دارند در محل کار حضور پیدا کنند و یا حتی دستگاه هایی که تشخیص می دهند در همین حد یک سوم هم مانع قطع زنجیره انتقال می شود، این اجازه به دستگاه های اجرایی داده شده که در حد نیاز و متناسب با رفع مطالبات مردم نیروهای خود را به کمتر از یک سوم کاهش دهند و امکان و اجازه محدودیت سازی و کاهش نیروی انسانی را داشته باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha