• سه‌شنبه / ۱۱ آذر ۱۳۹۹ / ۱۲:۵۷
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 99091108628
  • منبع : نمایندگی کرمانشاه

استاندار کرمانشاه:

همه توانمان را برای اجرای موفق طرح "محله محور" کنترل کرونا بکار می‌گیریم

همه توانمان را برای اجرای موفق طرح "محله محور" کنترل کرونا بکار می‌گیریم

ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه با بیان اینکه طرح محله محور کنترل کرونا از راهکارهای اصلی مقابله با این بیماری است، گفت: باید همه توانمان را برای اجرای موفق این طرح بکار بگیریم.

هوشنگ بازوند، امروز(یازدهم آذر) در نشست قرارگاه عملیاتی ستاد مدیرت کرونای استان، با بیان اینکه طرح مدیریت و کنترل کرونا به شیوه محله و خانواده محور(طرح شهید سلیمانی)  از راهکارهای اصلی برون رفت از بحران کرونا است، گفت: همه باید هم قسم شویم و با انسجام کامل این طرح را به بهترین شکل ممکن به انجام برسانیم.

وی با بیان اینکه خمیرمایه این طرح حرکت بسیجی و جهادی است، گفت: همه دستگاه‌ها موظفند هر تقاضایی که درخصوص اجرای این طرح وجود دارد را اجابت کنند.

استاندار کرمانشاه اظهار کرد: با توجه به اینکه این طرح به نام شهید سلیمانی نامگذاری شده، باید از دل و جان جهت اجرای موفق این طرح تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه استارت شروع این طرح از استان کرمانشاه زده شد، گفت: اگر بنا باشد همه امکاناتمان را هم در اختیار می گذاریم تا این طرح به بهترین شکل ممکن اجرا شود، زیرا نقش مهمی در کنترل بیماری کرونا دارد.

وی بر لزوم در نظر گرفتن بسته‌های معیشتی در اجرای این طرح برای خانوارهای نیازمند آسیب دیده از کرونا هم تاکید کرد و گفت: هلال احمر و کمیته امداد باید در این خصوص با جدیت پای کار بیایند.

وی افزود: سازمان صنعت، معدن و تجارت نیز موظف است 100 هزار ماسک رایگان در اختیار سپاه نبی اکرم(ص) جهت توزیع میان خانوارهای نیازمند قرار دهد.

بازوند ادامه داد: طبق توافقی که با وزارت صمت صورت گرفته هر مقدار برنج با نرخ کیلویی هفت هزار تومان برای توزیع بین نیازمندان در قالب بسته های معیشتی بخواهیم در اختیار استان قرار می گیرد که باید از ظرفیت دستگاه های حمایتی و خیرین برای تامین این مبلغ کمک بگیریم.

استاندار کرمانشاه همچنین بر اهمیت اطلاع رسانی و آموزش به مردم جهت همراهی با این طرح و رعایت دستورالعمل های بهداشتی تاکید کرد و گفت: مبلغی به صداوسیمای مرکز استان کمک شد و قرار شده تمام قد در کنار این طرح باشند و در راستای فرهنگ سازی، آموزش و اقناع سازی مردم کار کنند که انتظار داریم در این راستا پای کار باشند.

سردار ریحانی فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه نیز در این نشست با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی به منظور شناسایی و حمایت از مبتلایان به کرونا و قطع زنجیره این بیماری، گفت: با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان کارها خوب پیش می رود و آثار آن را در کاهش مبتلایان و فوتی های کرونا شاهدیم.

وی گفت: تا به امروز 395 تیم حمایتی و 150 تیم نظارتی بریا اجرای مطلوب این طرح در استان شکل گرفته است.

ریحانی خواستار ورود هلال احمر و کمیته امداد در بحث کمک به تهیه بسته های معیشتی برای توزیع بین نیازمندان در قالب این طرح شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha