• چهارشنبه / ۲۴ دی ۱۳۹۹ / ۱۰:۱۷
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 99102418080
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

یک مسئول عنوان کرد

زمان مشخصی برای واریز سود سهام عدالت اعلام نشده است

زمان مشخصی برای واریز سود سهام عدالت اعلام نشده است

ایسنا/اصفهان مدیرعامل شرکت تعاونی سهام عدالت شهرستان فریدن و بویین میاندشت گفت: با ثبت نام در سامانه سجام افراد از مزایایی همچون دریافت سود سالانه، استفاده از کارت‌های اعتباری و خرید و فروش سهام عدالت بهره مند می‌شوند، پس به سهامداران توصیه می‌شود برای استفاده از این امتیازات در سامانه سجام ثبت نام کنند.

محمد حیدریان در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه هیچ گونه محدودیت و مهلت زمانی مشخصی برای ثبت‌نام در سامانه سجام و احراز هویت وجود ندارد، اظهار کرد: متقاضیان ثبت نام در سامانه سجام می‌توانند به صورت غیرحضوری و از طریق درگاه اینترنتی کارگزاری‌های رسمی و سایت سجام به آدرس sejam.ir و همچنین با نصب برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های مربوطه مجاز بر روی تلفن همراه به صورت آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری ثبت‌نام و احراز هویت خود را انجام دهند و برای حفظ سلامتی و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا از تجمع در دفاتر پیشخوان دولت و کافی‌نت‌ها بپرهیزند و یا حتی‌الامکان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی ثبت نام و احراز هویت خود را تکمیل کنند.

وی در خصوص ضرورت ثبت‌نام‌ در سامانه سجام افرادی که سهام عدالت دارند، تصریح کرد: با ثبت نام در این سامانه افراد از مزایایی همچون دریافت سود سالانه، استفاده از کارت‌های اعتباری و خرید و فروش سهام بهره مند می‌شوند، پس به سهامداران توصیه می‌شود برای استفاده از این امتیازات در سامانه سجام ثبت نام کنند.

مدیرعامل شرکت تعاونی شهرستان فریدن و بویین میاندشت با بیان اینکه به سهامدارانی که فوت کرده‌اند، نیز سود تعلق می‌گیرد، گفت: سود در نظر گرفته شده بعد از فرآیند انحصار وراثت و انتقال سهام به وراث قانونی به حساب آن‌ها واریز می‌شود.

حیدریان گفت: تاکنون زمان مشخصی برای واریز سود سهام عدالت اعلام نشده است و فعلاً نمی‌توان زمان دقیقی برای این موضوع اعلام کرد، اما به طور حتم زمان قطعی برای واریز سود به سهامداران اعلام خواهد شد.

وی تعداد سهامداران شهرستان فریدن و بویین میاندشت را بیش از ۸۳ هزار نفر اعلام کرد و گفت: به سهامداران شهرستان توصیه می‌کنیم فعلاً سهام خود را نفروشند و این سهم با ارزش را نگهداری کنند تا به موقع از سود و مزایای سهام عدالت به صورت واقعی منتفع شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha