• چهارشنبه / ۲۴ دی ۱۳۹۹ / ۱۱:۳۶
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 99102418220
  • خبرنگار : 50210

دری نجف آبادی:

مصرف بیش از حد انرژی خیانت است

مصرف بیش از حد انرژی خیانت است

ایسنا/مرکزی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: مصرف بیش از حد انرژی در کشور خیانت است.

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی ۲۴ دیماه در شورای اداری استان مرکزی با تاکید بر قدر دانستن فرصت ها و فرصت سازی، افزود: رسیدن به جایگاه مناسب حاصل تلاش های فراوان است، قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، چنین فرصت هایی در اختیار نبود، اما خداوند توفیق داد و امامی آمد، در کالبد ملت دمید و مردم هوشیار شدند و امروز پس از ۴۲ سال با نگاهی به کارنامه، به صورت نسبی وضعیت درخشانی را شاهدیم.

وی تصریح کرد: امروز نباید خود را با نگاهی فردی دید، امروز در حال پاسداری از جبهه انقلاب هستیم، صاحب قدرت، علم و حکمت شده ایم و اگر قدر ندانیم به خودمان ظلم کرده ایم.

امام جمعه اراک با اشاره به قدرت دفاعی کشور و حرکت ناوهای ایران در عرصه اقیانوس های دنیا، گفت: دیروز در صنعت دفاعی وابسته بودیم، اما امروز صاحب فناوری و تکنولوژی در عرصه دفاعی، هوایی و دریایی و ... هستیم و باید قدردان این فرصت ها بود.

وی تاکید کرد: هدف امروز ما بزرگی و قدرت کشور است، فرصت های بسیاری همچون دهه فجر را پیش رو داریم و باید از آن نهایت بهره مندی را داشت.

دری نجف آبادی، با بیان اینکه عهد بسته ایم که با تمام وجود از آرمان های انقلاب دفاع کنیم، افزود: باید دست به دست هم بدهیم تا از گردنه ها عبور کنیم. از شرایط سخت روزهای جنگ عبور کرده ایم و امروز در این جایگاه قرار گرفته ایم، قطعا می توانستیم بهتر عمل کنیم، اما همه در یک کشتی هستیم و باید در قبال آن احساس مسئولیت داشته باشیم، باید مردم را اقناع و توجیه کنیم. باید یک میلیون و ۸۰۰ هزار تن روغن وارد کشور کنیم، اما کشورهای دیگر منابع مالی و دلارهایمان را به کشور نمی دهند و این شرایط را رقم زده اند.

وی با اشاره به تزریق ۶۲۰ میلیون مترمکعب گاز به شبکه در طول شبانه روز، افزود: قطعا این میزان تزریق گاز به شبکه بسیار بالاست، در حالی که باید با صرفه جویی در مصرف برق و گاز به بهبود شرایط کمک کرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: باید با شعور، عقل و منطق و حکمت به موضوعات نگاه کنیم، باید شرایط اقتصادی کشور، پالایشگاه و نیروگاه و گاز و برق را باید درک کرد، مصرف بیش از حد خیانت به کشور است. همین پالایشگاه شازند را دو سال پیش می خواستند با ۲.۴ میلیارد دلار واگذار کنند، اجازه ندادیم و امروز به رقم ۸ میلیارد دلار رسیده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha