• شنبه / ۴ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۱:۲۱
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 99110402132
  • خبرنگار : 50130

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان:

قلم و تفکر عامل پیروزی جنگ روانی با دشمن است

قلم و تفکر عامل پیروزی جنگ روانی با دشمن است

ایسنا/کردستان به گفته فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان، قلم و تفکر و اندیشه عامل پیروزی ما در جنگ با دشمن است و این عامل در اختیار اهل رسانه قرار دارد، لذا دقت و همراه سازی مخاطبین در این جنگ پیش دستانه بسیار مهم است.

سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان امروز شنبه (۴بهمن ماه) در اختتامیه ششمین جشنواره ابوذر در استان کردستان اظهار کرد: جشنواره امسال با دو موضوع مکتب حاج قاسم سلیمانی و ابوذر برگزار می شود که جای تقدیر دارد.

وی با بیان اینکه ابزار تبلیغاتی رسانه بسیار قدرتمند است افزود: با بهره مندی از این ابزار قدرتمند یاد و خاطره سالار و شهید مقاومت را گرامی می داریم.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان بیان کرد: رسانه‌ها باید با امکانات و ابزاری که در اختیار دارند در تعمیق ارزش های انقلاب نقش محوری داشته باشند، چرا که دشمنان میهن اسلامی با تمام قدرت و توان خود تلاش می کنند پویایی و حرکت نظام را سد کنند و در جنگ های نرم به نتیجه برسند.

وی ادامه داد: امروز همه عرصه های ما با یک جنگ نابرابر با دشمن روبرو است که خوشبختانه امروز در جنگ قلم و اندیشه و قدرت علمی و روانی، رسانه های ما دشمن را وادار به شکست کرده است.

سردار حسینی، بیان کرد: امروز توپخانه سنگین دشمن در تمام نقاط کشور در حال جنگ است و جمع آوری دشمن از این نقاط با رسانه و قدرت علمی امکان پذیر است.

به گفته وی، قلم و تفکر و اندیشه عامل پیروزی ما در جنگ با دشمن است و این عامل در اختیار اهل رسانه قرار دارد، لذا دقت و همراه سازی مخاطبین در این جنگ پیش دستانه بسیار مهم است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان افزود: جنگ پیش دستانه قاسم سلیمانی همچنان به عنوان یک الگوی موثر موفق بوده و این شهید رشید جهاد اکبر و اصغر را با هم به ارمغان آورد.

سردار حسینی تاکید کرد: این شهید گرانقدر کوهی از ایمان بود که با شهادت خود چهره انقلاب را شفاف و عزتمندانه برای جهان رو کرد.

وی با بیان اینکه ما در عملیات روانی بر دشمن پیروز شدیم افزود:ترامپ و ترامپیسم برای همیشه مرد در حالی که حاج قاسم برای همیشه زنده خواهد ماند و ملت ما پیروز این میدان است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: در فضای جامعه ما واقعیت این است که سختی ها را پشت سر گذاشته ایم و اکنون باید با استفاده از ظرفیت های خود و بهرهمندی از تجربیات گذشته، نخبگان کشور و رهبری داهیانه رهبری بر دشمن فایق آییم.

به گفته وی، مردمان ما سختی ها را تحمل کرده اند و در مقابل تحریم ها ایستادگی کرده و در نتیجه استقلال و آزادی جمهوری اسلامی را رقم زده اند.

سردار حسینی، بیان کرد: با تبیین گام دوم انقلاب اسلامی باید استقلال و آزادی خود را حفظ کرده و ابعاد مختلف دستاوردهای انقلاب را در دهه فجر برای همگان نشان دهیم.

وی با اشاره به اهمیت انتخاب ریاست جمهوری در سال آینده تاکید کرد: رقابت، مشارکت، سلامت و امنیت انتخاباتی که برخواسته از مردم است از جمله نکات مورد توجه برای رسانه ها در برگزاری انتخابات پیش‌رو است.

وی یادآور شد: باید کوشید که دولتی متکی به ظرفیت ها و نخبگان کشور روی کار بیاید و تفکر لیبرالیسم برای همیشه از این ملت رخت بر بندد و تفکر انقلابی برای همگان تبیین شود.

ارسال ۵۶۵ مقاله به دبیرخانه جشنواره ابوذر

توفیق مفاخری، دبیر اجرایی جشنواره ابوذر در استان کردستان در این مراسم اظهار کرد: استقبال رسانه های استان از جشنواره ابوذر همچون سال های گذشته مطلوب و قابل تقدیر است.

وی با اشاره به برگزاری روند جشنواره افزود: فراخوان جشنواره امسال از تیرماه اغاز شد و در مدت تعیین شده، ۵۶۵اثر به دبیرخانه ارسال شد که در مقایسه با سال گذشته رشد خوبی داشته است.

دبیر اجرایی جشنواره ابوذر بیان کرد: برای اولین سالگرد حاج قاسم سلیمانی هم جشنواره ای برای بزرگداشت این شهید گرانقدر تحت عنوان اولین جشنواره مکتب حاج قاسم سلیمانی را در استان برگزار کردیم که با استقبال خوبی همراه بوده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha