• یکشنبه / ۵ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۲:۵۹
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 99110503087
  • خبرنگار : 50024

بازماندگان مسکن ملی گوش به زنگ باشند

بازماندگان مسکن ملی گوش به زنگ باشند

ایسنا/البرز مسئول هماهنگی پروژه‌ها و کارگزاری طرح اقدام ملی مسکن شهر جدید هشتگرد گفت: در حال پالایش متقاضیان و همچنین ارگان‌هایی هستیم که در طرح مسکن ملی ثبت نام  کرده‌اند و اگر اجازه ثبت نام مجدد صادر شود، حتما اطلاع رسانی خواهد شد تا متقاضیان بازمانده از ثبت نام اقدام لازم را انجام دهند.

احسان مسعودی روز یکشنبه پنجم بهمن در جمع خبرنگاران با اشاره به تفاوت طرح مسکن مهر و طرح اقدام ملی مسکن گفت: طرح اقدام ملی مسکن تقاضا محور بوده و برای متقاضیان واجد شرایط پروژه تعریف می‌شود و  ابتدا متقاضی شناسایی و در مرحله اول آورده متقاضی واریز و در مرحله بعد تسهیلات بانکی به پروژه تزریق می‌گردد در حالی که در پروژه مسکن مهر، مسکن از طریق تسهیلات بانکی و بودجه دولتی ساخته و پس از آن متقاضی برای آن ثبت نام و آورده خود را تکمیل می‌کرد که گاها متقاضی نیز برای پروژه ها وجود نداشت.

به گزارش ایسنا، وی افزود: عدم استفاده از بودجه دولتی در طرح اقدام ملی مسکن از جمله مزایای طرح اقدام ملی مسکن بوده که می‌تواند در تسریع اتمام پروژه نقش بسزایی داشته باشد چرا که در طرح مسکن مهر کمبود بودجه عمرانی مانعی در به اتمام رسیدن به موقع پروژه‌ها بود.

مسعودی اظهار کرد: طرح اقدام ملی مسکن با هدف ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی برای اقشار متوسط و کم درآمد جامعه کلید خورده که سهم شهرهای جدید ۲۰۰ هزار واحد اعلام شده است.

وی ادامه داد: از سهم شهرهای جدید از این پروژه، ۲۱ هزار واحد یعنی حدود ۱۰.۵ درصد از مجموع طرح برای شهر جدید هشتگرد در نظر گرفته شده است.

مسئول هماهنگی  طرح اقدام ملی مسکن شهر جدید هشتگرد گفت: تا کنون بیش از 4000 نفر از متقاضیان تایید نهایی شده و 3000 نفر با مبلغ واریزی حداقل ۴۰ میلیون تومان به پروژه متصل شده‌اند.

مسعودی در خصوص احتمال ثبت نام مجدد طرح اقدام ملی مسکن در شهر جدید هشتگرد گفت: ثبت نام از متقاضیان مسکن ملی در شهر جدید هشتگرد در سه فاز صورت گرفته و تاکنون تمامی ظرفیت‌های کاربری مسکونی در این شهر اختصاص یافته است.

این مسئول توضیح داد: در حال پالایش متقاضیان و همچنین ارگان‌هایی هستیم که در طرح مسکن ملی ثبت نام  کرده‌اند و اگر اجازه ثبت نام مجدد صادر شود، حتما اطلاع رسانی خواهد شد تا متقاضیان بازمانده از ثبت نام اقدام لازم را انجام دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۱۱-۰۶ ۱۲:۴۴

خدا کند تا پایان 1400 تحویل شود