• یکشنبه / ۵ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۳:۰۰
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 99110503091

افتتاح ۱۶۰۰ میلیارد ریال پروژه صنعتی فارس شیراز

افتتاح ۱۶۰۰ میلیارد ریال پروژه صنعتی فارس شیراز

ایسنا/فارس طی مراسمی با حضور استاندار و جمعی از مقام‌های استانی، بهره‌برداری از سه پروژه صنعتی در شهرستان شیراز با ۱۶۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری بخش خصوصی آغاز شد.

استاندار فارس، یکشنبه پنجم بهمن در مراسم بهره‌برداری از چند پروژه صنعتی در شهرک صنعتی شیراز، گفت: ثروت آفرینی و بهره گیری از ظرفیت های نیروی انسانی از مزایای راه اندازی واحدهای تولیدی است.

عنایت‌الله رحیمی خاطرنشان کرد: واحدهای تولیدی فولادی، پلیمری و سلولزی از طرح های است که نیازهای استانی و برون استانی را تامین خواهند کرد.

وی افزود: اشتغال‌زایی مناسبی در این واحدهای تولیدی ایجاد شده که با سرمایه گذاری ۱۶۵ میلیارد تومانی همراه بوده است.

استاندار فارس از زمینه‌سازی برای اشتغال ۱۰۰ نفر در این واحدها خبر داد و گفت: در ایام‌الله دهه فجر طرح‌های مختلف صنعتی و عمرانی به ارزش ۲۵ هزار میلیارد تومان در فارس افتتاح خواهد شد.

رحیمی همچنین با اشاره به رشد آمار اشتغال و افزایش تولید گفت: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده و سرمایه‌گذاری‌های انجام شده، نیازها در حوزه صنعت و معدن در سطح استان کاهش یافته و نرخ بیکاری به کمتر از ۷ درصد رسیده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس نیز با بیان اینکه واحدهای تولیدی افتتاح شده در زمینه تولید پروفیل و اسکلت فولادی و مخازن فلزی و کاغذ و ... فعال خواهند بود، گفت: برای عملیاتی شدن این طرح‌ها ۱۶۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری توسط بخش خصوصی انجام شده است.

حمیدرضا ایزدی گفت: با افتتاح این پروژه‌ها انواع پروفیل از جنس فولاد، اسکلت فولادی ساختمانی و مخازن فلزی با ظرفیت ۷۴ هزار و ۵۰۰ تن، کاغذ سایز شده به میزان ۵ هزار تن، داکت پلیمری هزار تن و فرمالین و UFC و پنتا اریتریتول -پارافرمالدئید با ظرفیت ۱۰۰ هزار تن تولید می شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس همچنین گفت: در ایام مبارک دهه فجر نیز ۳۵ طرح صنعتی و معدنی در فارس با سرمایه‌گذاری حدود ۱۹ هزار میلیارد تومان، افتتاح می‌شود که با این اقدام زمینه اشتغال ۸۲۰ نفر فراهم خواهد شد.

ایزدی گفت: این پروژه‌ها در شهرستان‌های شیراز، فسا، آباده، سپیدان، نی ریز، فیروز آباد، استهبان، ممسنی، خرمبید، کازرون، لارستان، مهر و جهرم به بهره‌برداری خواهد رسید تا بیش از پیش شاهد رشد و توسعه صادرات و رونق در تولید محصولات صنعتی و معدنی در سطح استان و کشور باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha