• پنجشنبه / ۹ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۳:۰۶
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 99110906508
  • منبع : نمایندگی زنجان

تشکیل انجمن مد و لباس در زنجان

تشکیل انجمن مد و لباس در زنجان

ایسنا/زنجان معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: انجمن مد و لباس در زنجان تشکیل می‌شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، ایرج داوودبیگی افزود: به منظور گسترش فعالیت‌ها در بحث طراحی و نیز توجه به تولید آثار ایرانی – اسلامی، انجمن مد و لباس در زنجان تشکیل می‌شود.

وی تصریح کرد: تشکیل این انجمن فرصت خوبی برای طراحان و تولیدکنندگان ایجاد می‌کند که با در کنار هم قرار گرفتن، محصولی را به مردم عرضه کنند که هم مورد نیاز جامعه باشد و هم اقشار مختلف جامعه از آن استفاده کنند.

داوودبیگی ادامه داد: در همه رویدادها و جشنواره‌ها هدف‌مان این است که از توان و ظرفیت مؤسسات و بخش‌هایی که در حوزه مد و لباس فعال‌اند، استفاده کنیم و هر کسی این همت را در خود می‌بیند که می‌تواند با ما همکاری کند و بخشی از کارها را بر عهده بگیرد، دستش را به گرمی می‌فشاریم.

معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان یادآور شد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های علمی به منظور ارتقای سطح علمی طراحان مد و لباس، برگزاری جشنواره‌های مد و لباس در سطح استان و در بخش‌های تخصصی، اقوام، حجاب و عفاف و ...، تلاش در راستای جمع‌آوری طرح‌ها و آثار تولید شده استان در گذشته که دارای ارزش معنوی و هنری است، از دیگر اهداف تشکیل این انجمن به شمار می‌رود.

وی با اشاره به فعالیت سایر انجمن‌ها در استان گفت: انجمن هنرهای تجسمی، سینمای جوان، خوشنویسی، موسیقی، نمایش از انجمن‌های فعال زنجان است.

داوودبیگی، از برگزاری جشنواره‌های مختلف با همکاری انجمن‌های هنری خبر داد و افزود: برگزاری جشنواره موسیقی مجازی از فعالیت‌های انجمن موسیقی و برگزاری جشنواره تئاتر به صورت مجازی از فعالیت‌های انجمن نمایش است.

وی، توانمند کردن انجمن‌های هنری را یکی از اولویت‌های این اداره کل عنوان و خاطرنشان کرد: خوشبختانه انجمن‌های استان از انجمن‌های فعال در سطح کشور است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha