• سه‌شنبه / ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ / ۲۰:۱۰
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 99112821330
  • خبرنگار : 30450

معاون استاندار خبر داد

آب شرب، ورودی شهرها، جاده‌های بین شهری و روستایی اولویت کاری حوزه عمرانی کهگیلویه و بویراحمد

آب شرب، ورودی شهرها، جاده‌های بین شهری و روستایی اولویت کاری حوزه عمرانی کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در شورای ترافیک استان گفت: سه موضوع مهم در حوزه عمرانی که در اولویت کاری است آب آشامیدنی، ورودی شهرها، جاده های بین شهری، روستایی و عشایری استان است.

" کیامرث حاجی زاده" با بیان اینکه در حوزه امور عمرانی و زیرساخت ها همه مسائل مد نظر است افزود: اما اموری که در امنیت و آرامش مردم بیشتر موثر است در اولویت قرار داده شده است.
وی به مبلمان شهری و ساخت و سازها براساس اصول فنی و استاندارد سازی تاکید و تصریح کرد: نقاط حادثه خیز در جاده های استان شناسایی و برای رفع آن ها برنامه ریزی می شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد یکی از اولویت ها را ورودی و خروجی شهرها استان بیان و اظهار کرد: هماهنگی لازم برای ورودی شهرهای کوچک به عمل آمده و شهرهای بزرگ در برنامه کاری قرار گرفته است.
حاجی زاده با بیان اینکه دو مشکل یکی کمبود اعتبارات و دوم نحوه مدیریت هاست، تاکید کرد: نباید زمان را از دست دهیم و به دنبال تامین کامل اعتبارات معطل بمانیم، باید با تدبیر، تعامل، تلاش و برنامه ریزی کارها را به پیش برد.
وی نگاه جزیره ای و درون بخشی را آفت دانست و بیان کرد: باید فرابخشی فکر کنیم و با تعامل، هماهنگی، هم افزایی دستگاهی و کار جمعی کارها را اجرا و به پیش ببریم.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد شورای ترافیک را یکی از شوراهای مهم و اساسی و مرجع تصمیم گیری ها و بیشترین فعالیت ها در بخش ترافیک در استان را در رابطه با شهرداری ها و راه وشهرسازی دانست و تصریح کرد: همه دستگاه‌های اجرایی همکاری لازم را در سطوح شهری و بین شهری با این دستگاه ها داشته باشند.
حاجی زاده اظهار کرد: در یاسوج کارها را از ورودی این شهر آغاز کردیم و این مسئله در همه شهرها گسترش می یابد و نقاط حادثه خیزی، تابلوها، سیستم های رصد و تقاطع ها، چراغ قرمزهای معیوب در دستور کار قرار گرفته است.
به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه اعتباراتی از همیاری شهرداری گرفته ایم و به دنبال تامین قیر رایگان هستیم تاکید کرد: همه مصوبات شورای ترافیک استان کاملا قانونی و لازم الاجرا هستند.
گفتنی است؛ در این جلسه براساس نوبت و برنامه زمانبندی مسائل ترافیکی شهرستان بویراحمد مورد بررسی قرار گرفت.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha