• پنجشنبه / ۷ اسفند ۱۳۹۹ / ۲۱:۲۸
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 99120705297
  • منبع : نمایندگی ایلام

نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی:

وزارت اقتصاد به مشمولان قانون گسترش و توسعه واحد های تولیدی توجه بیشتری کند

وزارت اقتصاد به مشمولان قانون گسترش و توسعه واحد های تولیدی توجه بیشتری کند

ایسنا/ایلام نماینده ایلام در مجلس گفت: وزارت اقتصاد در ارائه تسهیلات به کشاورزان و کارگران استان به خصوص در حوزه خرید واحدهای تولیدی که مشمول قانون گسترش و توسعه واحد های تولیدی هستند مساعدت بیشتری داشته باشد.

"سارا فلاحی"  در نشست بررسی مشکلات واحدهای تولیدی استان که با حضور مدیرکل پارلمانی وزارت اقتصاد و دارایی کشور برگزار شد، با بیان اینکه  بخشی از مشکلات کشور مربوط به داخل است که با پیگیری اصولی، دقیق و منطقی می توان برای آنها چاره اندیشی کرد، اظهار کرد: احیای واحدهای تولیدی راکد بعنوان مهم ترین بخش فعال اقتصاد ایلام باید در دستور کار مدیران قرار گیرد و موانع تولید این واحدها شناسایی و برطرف شود.

وی بابیان اینکه  چنانچه هر واحد تولیدی در استان به دلیل بروکراسی اداری و سایر مسایل تعطیل شود، دیگر سرمایه گذاران نیز رغبتی برای سرمایه گذاری در ایلام نخواهند داشت، خواستار همکاری و کمک وزارت اقتصاد و دارایی برای احیای واحدهای تولیدی این استان شد و تاکید کرد: شرایط اقتصادی و کرونا عرصه را بر مردم تنگ کرده و  نیاز است مسئولان در حد توان و با عزم جدی برای حل مشکلات و مسایل مردم چاره اندیشی کنند.

نماینده ایلام در مجلس گفت: وزارت اقتصاد در ارائه تسهیلات به کشاورزان و کارگران استان به خصوص در حوزه خرید واحدهای تولیدی که مشمول قانون گسترش و توسعه واحد های تولیدی هستند مساعدت بیشتری داشته باشد و برای رونق اقتصادی در ایلام نیاز داریم وزارت اقتصاد سرمایه گذاری های مشترک اقتصادی در استان را در اولویت قرار دهد.

فلاحی از بانک های استان خواست برای رفع مشکل واحدهای تولیدی که اشتغال بخشی اعظمی از جوانان این استان را پوشش می دهند، اهتمام داشته باشند و تاکید کرد: برای کمک به واحدهای تولیدی باید وزارت اقتصاد و دارایی با توجه به شرایط ایلام که در این مقطع حساس نیازمند سرمایه گذاری و رونق تولید است معافیت مالیاتی خود را برای این واحدها در نظر بگیرد.

نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نتایج این نشست در خصوص رفع مشکل و موانع واحدهای تولیدی که امروز برگزار شده در مرکز مشخص می شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha