• یکشنبه / ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۶:۱۵
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 99122418438
  • منبع : نمایندگی ایلام

تاکید استاندار ایلام بر هم‌افزایی بیشتر برای مقابله با کرونا

تاکید استاندار ایلام بر هم‌افزایی بیشتر برای مقابله با کرونا

ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: همه‌ی مسئولان، صدا و سیما، خبرنگاران، بخشداران ، فرمانداران و دهیاران کمک کنند تا از شکل گیری پیک چهارم کرونا جلوگیری کنیم.

دکتر محمد نوذری روز یکشنبه ۲۴ اسفند ماه در دیدار با مجموعه فرماندهان نیروی انتظامی استان ضمن تقدیر از تلاشهای ارزشمند نیروی انتظامی در ایجاد نظم و امنیت در استان، اظهار کرد: نیروی انتظامی نقش اساسی در رفع مشکلات استان ایفا کرده است و در سایه امنیت است که سرمایه گذاری، توسعه ، نشاط و اقتدار کشور محقق می شود.

وی با بیان اینکه نقش نیروی انتظامی استان در کنترل آسیب های اجتماعی بسیار موفق عمل کرده است،  بیش از ۱۳ ماه است درگیر کرونا هستیم و اقدامات و نقش نیروی انتظامی در مقابله با کرونا غیر قابل انکار است و جای تقدیر و تشکر دارد چرا که نیروی انتظامی در بحث محدودیت ترددها ، کنترل آرامستان ها و ورودی و خروجی شهرستان ها و استان اقدامات بسیار خوبی داشته است.
 
نماینده عالی دولت در استان با اشاره به سه پیک کرونا در استان گفت: ما در بحث کرونا سه پیک را پشت سر گذاشته‌ایم و در آبان ماه بسیاری از عزیزان از جمله  مدافعین سلامت ، بسیاری از بزرگان استان را از دست داده ایم و  در حال حاضر در ۴ ضلع خطر ناک از نظر کرونا قرار گرفته ایم که اول بحث عراق است که در حال حاضر وضعیت خاصی قرار دارد و با توجه به این که چالش اصلی ما مرز است  آن را تعطیل کرده ایم.
 
نوذری با تأکید بر این که باید این دو هفته پیش رو را برای کنترل پیک چهارم کرونا در دستور کار قرار داریم ، تاکید کرد: انتظار دارم که همه‌ی مسئولان، صدا و سیما، خبرنگاران، بخشداران ، فرمانداران، دهیاران کمک کنند تا  از شکل گیری پیک چهارم جلوگیری کنیم.

استاندار ایلام تصریح کرد:  چادرزنی در طبیعت و  برگزاری چهارشنبه سوری  و  مراسم های پنج شنبه آخر سال باید مدیریت و تدبیر شود.
 
استاندار ایلام با اشاره به اقدامات خوبی که در حوزه ی اجتماعی در استان صورت گرفته افزود: ما سند توسعه اجتماعی استان و مقابله با آسیب های اجتماعی را در  یک طرح کوتاه مدت یک ساله ، میان مدت دو ساله و بلند مدت ۴ ساله تدوین کردیم و در اکثر آسیب های اجتماعی جزء استان های آخر در کشور هستیم.

نوذری با تأکید بر این که تمام تلاش ما این است که مسائل اجتماعی تبدیل به امنیتی نشود، گفت: مهمترین مولفه ی توسعه امنیت پایدار و در سایه ی امنیت است که کشور توسعه می یابد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به  انتخابات پیش رو اشاره کرد و افزود: با توجه به این که انتخابات کار جمعی است و در بحث امنیت انتخابات رسالت خطیری بر عهده ی نیروی انتظامی است  و وظیفه ما برگزاری انتخابات سالم است و همه تلاش می کنیم که انتخاباتی پرشور سالم و با حضور حداکثری برگزار نماییم.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha