• شنبه / ۹ تیر ۱۳۹۷ / ۱۶:۳۵
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: Khorasan-Razavi-134984

امام جمعه کاشمر:

باید از تضعیف و بدگویی دولت پرهیز کرد

باید از تضعیف و بدگویی دولت پرهیز کرد
امام جمعه کاشمر با بیان اینکه قضایای اقتصادی و التهاباتی که اکنون در بازار و جامعه اتفاق می افتد نقشه دشمن است، بیان کرد: دشمنان به طور همزمان فشار اقتصادی، فشار روانی و فشار عملی توأم با آشوبگری را در دستور کار خود قرار داده است.

به گزارش ایسنا- منطقه خراسان، حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم طباطبایی امروز در آیین تودیع و معارفه فرماندار کاشمر که در محل سالن همایش‌های فرهنگیان این شهرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه باید در برابر این توطئه‌ها بیدار و هوشیار باشیم، هوشیاری مردم را بسیار مهم دانست و افزود: بدون شک مردم بهترین پشتوانه و سرمایه هستند که اگر بتوانیم آن‌ها را حفظ کنیم تمامی توطئه ها خنثی خواهد شد.

وی با اعلام اینکه تمام تلاش ما در رفع مشکلات، اعتماد و توجه به مردم به خصوص طبقه ضعیف جامعه باید باشد، عنوان کرد: بازاریان باید مراقب توطئه های دشمنان باشند.

امام جمعه کاشمر بر پرهیز از احتکار و گران فروشی توسط بازاریان در راستای خنثی کردن بخشی از توطئه‌های دشمنان تاکید کرد و افزود: باید دولت با نظارت دقیق و هوشیاری با متخلفان و سودجویان برخورد کرده و بر قیمت ها نظارت دقیق داشته باشد.

وی با بیان اینکه تاکید رهبر معظم انقلاب بر اتحاد و همبستگی است، بر همه مسئولان توصیه کرد به جای تخریب و تضعیف و متهم کردن یکدیگر به فکر چاره اندیشی و رفع مشکلات باشید.

طباطبایی با تاکید براینکه باید از تضعیف و بدگویی دولت پرهیز کرد، بیان کرد: هیچ کدام از سه قوه مجریه، قضائیه و مقننه نباید تضعیف شوند.

ضرورت احساس ثبات مدیریتی در بین مسئولان

در این مراسم همچنین رئیس دادگستری کاشمر پیش نیاز خدمت رسانی به مردم را مستلزم چندین مسئله دانست و افزود: ثبات مدیریتی یکی از مسائل بسیار مهم است.

حجت الاسلام علی میدانی با اشاره به اینکه مسئولان به خصوص در شهرهای کوچکی همچون کاشمر باید احساس امنیت کرده وثبات مدیریتی داشته باشند، عنوان کرد: در غیر این صورت باشد مجموعه شهرستان و مردم متضرر خواهند شد.

وی با اعلام اینکه باید قبل از انتصاب مدیری تحقیقات اولیه صورت گیرد و حتی نشست‌های با مجموعه های موثر شهرستان برگزار شود که آیا این مدیر می تواند با طرز تفکر قالبی که در شهرستان است کار کند یا نه، گفت: خدمت رسانی به مردم نیازمند اتحاد، همدلی و حرکت بر محور قانون و التزام عملی به قانون است.

میدانی با بیان اینکه باید نگاه بر مسائل و رفع مشکلات با هدف خدمت رسانی به مردم باشد، بر پرهیز و جلوگیری از ایجاد التهاب در جامعه و بر هم زدن فضای امنیت و روحی و روانی مردم تاکید کرد و افزود: باید برایجاد فضای همدلی و اتحاد در برابر توطئه های دشمنان تلاش کرد.

وی با اشاره به اینکه باید به بلوغ سیاسی مردم توجه داشت، بیان کرد: امروز برای مردم جناح و گروه مطرح نیست بلکه ملاک عملکرد مسئولان است.

در پایان جلسه با تقدیر از زحمات مرادعلی احمدزاده به خاطر قبول سرپرستی فرمانداری در مدت هفت ماه گذشته محمدعلي نبی‌پور به عنوان بیستیمن فرماندار کاشمر معرفی شد.
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha