• پنجشنبه / ۱۹ مهر ۱۳۹۷ / ۱۴:۲۵
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: Khorasan-Razavi-138913

بهره‌برداری از 5.5 کیلومتر باند دوم جاده مرگ همزمان با دهه فجر

بهره‌برداری از 5.5 کیلومتر باند دوم جاده مرگ همزمان با دهه فجر
فرماندار کاشمر گفت: 5.5 کیلومتر از باند دوم محور کاشمر به شادمهر همزمان با دهه مبارک فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

محمدعلی نبی‌پور امروز 18 مهرماه در بازدید از روند پیشرفت باند دوم محور کاشمر به شامهر در گفت‌وگو با ایسنا- منطقه خراسان، از این پروژه به عنوان یکی از شاخص‌ترین پروژه‌های شهرستان نام برد و اظهار کرد: یکی از مشکلات اصلی توسعه در هر منطقه موضوع راه‌های مواصلاتی است.

وی با بیان اینکه راه‌های مواصلاتی منطقه ترشیز به خصوص کاشمر آنگونه که باید توسعه نیافته است، بیان کرد: تاکنون مسیرهای اصلی ورودی و خروجی شهرستان به نسبت پتانسیل و زیرساخت‌هایی که داریم توسعه نیافته است.

فرماندار کاشمر یکی از مهمترین اهداف و اولویت‌های کاری را راه‌های مواصلاتی دانست و افزود: در سفر هیئت دولت به خراسان رضوی که در اردیبهشت ماه بود با پیگیری‌های صورت گرفته و از سویی به دلیل حساسیت و ضرورت پروژه محور شادمهر به کاشمر و ادامه آن تا بردسکن به عنوان یکی از اولویت‌های کاری دولت قرار داده شد.

وی با توجه به اینکه محور کاشمر به شادمهر به عنوان یکی از مهمترین پروژه‌ها اعلام شده است، بیان کرد: بخشی از این پروژه توسط شهرداری کاشمر و بخش دیگر توسط شرکت پوشش راه انجام می‌شود.

نبی پور با اعلام اینکه 5.5 کیلومتر از باند دوم محور کاشمر به شادمهر همزمان با دهه مبارک فجر به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: به دلیل کمبود اعتبار در گذشته هر قسمت از این محور به یک پیمانکار داده شده است.

وی با بیان اینکه در تلاش هستیم این پروژه به یکی از پیمانکاران قوی در سطح ملی واگذار شود تا سریعتر به بهره‌برداری برسد، اظهار کرد: اگر تاکید بر ورود پیمانکاران قوی به این پروژه داریم چون بسیاری از آن‌ها حتی منفی کار می‌کنند.

فرماندار کاشمر در ادامه با اشاره به اینکه این تصور غلطی است که برای ادامه کار منتظر اعتبار باشیم، افزود: اینکه بگوئیم پول بدهید تا خرج کنیم همه می‌توانند این کار را انجام دهند بلکه مدیر موفق کسی است که بتواند با حداقل امکانات و اعتبارات با هم افزایی کار کند.

وی یکی از مشکلات موجود در شهرستان کاشمر را عدم انسجام درونی دستگاه‌های اجرایی دانست و بیان کرد: متاسفانه هر دستگاهی در شهرستان فکر می‌کند جزیره مستقلی است و برای خود فعالیت می‌کند.

نبی پور با اعلام اینکه بسیاری از پروژه‌ها در شهرستان به خاطر همین رویکرد و نگاه روی زمین مانده است، افزود: اگر مشکلی وجود دارد باید مشکلات همه دستگاه‌ها باشد.

فرماندار کاشمر با بیان اینکه اگر مشکلی برای دستگاهی وجود دارد باید همه ادارات و دستگاه‌های خدماتی برای رفع آن تلاش کنند، گفت: این تصور و تحلیل را از هیچ مدیری نمی‌پذیرم که بگویند چون اعتبار نیست نمی‌توانم فعالیتی داشته باشم.

فرماندار کاشمر با تاکید براینکه اگر مسئولانی باشند که بخواهند این رویه را ادامه دهند در مرحله بعد تذکر فراتر خواهم رفت، اظهار کرد: مسئولانی که در این شرایط و مشکلات نمی‌توانند به درستی کار کنند لازم نیست فعالیت خود را ادامه دهند.

وی با بیان اینکه مدیران فشل یا باید رها کنند و یا به کار خود سرعت دهند، عنوان کرد: در این مسیر با کسی دعوا نداریم و برهمه مدیران تاکید کرده ام در چارچوب قانون و با کمک یکدیگر فعالیت کنند.

نبی پور با اشاره به اینکه اگر انسجام اداری بیشتر شود و تعامل افزایش یابد بسیاری از مشکلات رفع می‌شود، بیان کرد: تاکید داریم انسجام ادارای با محوریت فرمانداری شکل بگیرد و سپس به کارها و فعالیت‌ها سرعت دهیم.
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha