• سه‌شنبه / ۲۶ فروردین ۱۳۹۳ / ۱۱:۴۷
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: Khorasan-Razavi-58372

طي 3 سال متوالي؛

دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسکن دانشگاه برتر شناخته شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسکن گفت:  در طول سه سال گذشته ،دانشگاه آزاد اسلامی بردسکن رتبه برتر در بین واحد های کشور را کسب کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه خراسان، علی اصغر محمدی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طي بازدید بازرسان  وزارت علوم از این دانشگاه، درطول سال‌های طی مدت سه سال گذشته  مفتخر به کسب رتبه برتر شده است که بررسی سال 92 هنوز اعلام نشده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بردسکن با بیان اینکه کلیه تمهیدات لازم را برای اعضای هیات علمی ودانشجو فراهم است، گفت: این واحد دانشگاهی با 28 رشته تحصیلی که متمایز از رشته‌های تحصیلی دانشگاههای شهرهای همجوار است، توانسته است با جذب دانشجویان رشته‌های مهندسی برق، فنی وحرفه‌ای ودیگر رشته‌های تخصصی دیگر، گوی سبقت را داشته باشد.

وی اظهار داشت:  دانشگاه آزاد اسلامی بردسکن در زمینی به وسعت 30هکتار ،دارای 7هکتار فضای سبز است ، ودر مکانی واقع شده است که برای عزیمت دانشجویان شهرستانی با توجه به تردد وسائل نقلیه برون شهری از جمله محورهای بردسکن ،کاشمر ،تربت حیدریه ومشهد،بردسکن ،سبزوار،ونیز بردسکن بجستان ،طبس وفردوس ودیگر شهرستان ها، هیچ مشکلی را ندارند ودر هرساعتی می‌توانند تردد داشته باشند.

محمدی با اعلام اینکه، تنها دانشگاهی هستیم که جمعیت پسران از دختران بیشتر است، افزود: با توجه به داشتن رشته‌های تخصصی وتک جنسیتی که فقط دانشجویان پسر پذیرش دارند، این واحد دانشگاهی دارای 73 درصد دانشجوی پسر ومابقی را خانمها تشکیل می دهند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بردسکن،  با اشاره به سال اقتصاد وفرهنگ با عزم ملی ومدیریت جهادی ،اظهار داشت : درسال جاری اعتبارات فرهنگی دانشگاه نسبت به سال قبل هفت برابر شده است وبرنامه‌های محوری فرهنگی با کمک اساتید وکارشناسان در دستور کار است.

وی توجه به بحث دینی ومشاوردر زمینه‌های مختلف را از دیگر برنامه‌های این واحد دانشگاهی برشمرد وافزود: نگاه به مقوله فرهنگ یک نگاه ملی است وباید همه در این راستا با توجه به منویات مقام معظم رهبری تلاش کنیم.

محمدی تسهیلات فراهم شده برای دانشجویان  واعطای وام  به آنان را از دیگر تمهیدات دانشگاه برای دانشجویان ذکر کرد وگفت: درسال گذشته بیش از 450میلیون ریال تسهیلات  به دانشجویان متقاضی وام قرض‌الحسنه پرداخت شد که پس از فارغ التحصیلی از آنان دریافت می‌شود.

وی ارائه 30عنوان مقاله  بین المللی ASAوتالیف 10عنوان کتاب در حوز علم وپژوهش وصرف بیش از 970میلیون ریال  در امور کارگاهی وآزمایشگاهی که پس از تایید سازمان در این واحد اجرا شده است را از دیگر اقدامات این واحد دانشگاهی برشمرد.

وی به ایجاد دورشته جدید پزشکی ومهندسی در دانشگاه آزاد اسلامی بردسکن از مهر ماه 93خبر داد وافزود: امسال یک میلیارد 100میلیون ریال بودجه در امور کارگاهی ،فرهنگی وپژوهشی وعلوم آزمایشگاهی ونیز میاحث ترویجی در این دانشگاه  درنظر گرفته شده است.

محمدی فراهم نمودن خوابگاه برای دانشجویان خانم در این دانشگاه  و برای اقایان در داخل شهر موجب شده است ،دانشجویان زیادی از دیگر شهرها در این واحد دانشگاهی مشغول به تحصیل شوند.

وی با بیان اینکه توجه به شرکتهای دانش بنیان واجرای طرحهای پژوهشی از اولویت این واحد است، افزود: با توجه به تنوع رشته‌های تحصیلی پیش‌بینی می‌شود، درمهرماه دانشجویان بیشتری جذب این واحد دانشگاهی در بردسکن شوند.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha