• شنبه / ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ / ۱۰:۲۳
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: gilan-71939
  • خبرنگار : 50039

فاز اول شهربازی سرپوشیده حیران آستارا افتتاح شد

فاز اول شهربازی سرپوشیده حیران آستارا افتتاح شد

فاز اول شهربازی سرپوشیده دهکده گردشگری حیران آستارا در جوار ایستگاه اول تله کابین افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه گیلان، «چنگیز شکوری» بخشدار مرکزی آستارا در جریان بازدید خود از دهکده گردشگری حیران و بررسی میزان پیشرفت استخر روزباز قایقرانی و ماهیگیری و بزرگترین سورتمه شمال کشور، ضمن حضور در آیین افتتاح فاز نخست شهربازی سرپوشیده این دهکده، خاطر نشان کرد: درصدد هستیم با حمایت از سرمایه گذار بخش خصوصی و ایجاد امکانات بیشتر، این منطقه را به قطب گرشگری شمال ایران تبدیل کنیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر دستگاه های مدرن و استانداردی از قبیل صفحه اسکیت، دستگاه دیجیتال ماشین سواری، دارت، بازی های رایانه ای، فوتبال دستی و غیره در محوطه سرپوشیده این شهربازی نصب و بخش دیگر از این دستگاه ها خریداری شده است و تا آغاز فصل تابستان، به محل مورد نظر منتقل و راه اندازی می شود.

شکوری در بخش دیگر سخنان خود به بهره برداری از نخستین سینمای 6 بعدی غرب گیلان در این دهکده اشاره کرد و توضیح داد: برای احداث این  سینما 3 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی در پایان اضافه کرد: در این سینما 8 صندلی ویژه با کاربردهای مختلف و نو نصب شده است که برای خرید هر یک از این صندلی ها، مبلغ 80 میلیون ریال هزینه شده است.

«میرصادق سیدی» مدیر عامل شرکت دهکده گردشگری حیران در جریان این بازدید، ضمن ارایه گزارشی کوتاه از فعال بودن تله کابین، پیست بزرگ کارتینگ، رستوارن، کافی شاپ، کافه سنتی، رستوران گردان و پارکینگ بزرگ این دهکده و اشتغالزایی مستقیم برای 60 نفر سخن گفت و تأکید کرد: عملیات احداث بزرگترین سورتمه شمال کشور و استخر بزرگ چندمنظوره قایقرانی و ماهیگیری درمحوطه ایستگاه اول آغاز شده است و درصدد هستیم تا پایان سالجاری، با بهره برداری از این دو بخش، امکانات موجود را تا حد قابل توجهی افزایش دهیم.

وی در پایان به تکمیل شدن بخشی از ساختمان 4 طبقه این دهکده اشاره کرد و گفت: ایجاد فروشگاه، احداث فاز دوم شهربازی سرپوشیده و 14 سوئیت ویژه برای مسافران و میهمانان در این ساختمان که 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد از دیگر برنامه هایی می باشد که با جدیت دنبال می شود.

به گزارش ایسنا، منطقه نمونه گردشگری حیران، یکی از زیباترین و خوش آب و هواترین جاذبه های طبیعی غرب استان گیلان است که در 30 کیلومتری جاده آستارا به استان اردبیل واقع شده است.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha