• شنبه / ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ / ۱۱:۱۴
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: hamedan-60676
  • خبرنگار : 50051

تورم، کودتای خاموش

تورم، کودتای خاموش
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان  اینکه ممکن است تورم و مشکلات اقتصادی به یک کودتای خاموش تبدیل شود، توجه و رفع آن را در راس امور مدیرت مسئولان دانست.

به گزارش ایسنا، منطقه همدان، امیر خجسته، شنبه ۲۴ فروردین در اولین جلسه شورای اداری سال 98 بیان کرد: برای رفع مشکلات اقتصادی، سه قوه رسمی کشور باید در آن با جدیت ورود پیدا کرده و تا زمانی که نیاز کشور و مردم رفع نشده باشد نباید اقلام به کشورهای دیگر از جمله عراق صادر شود.

وی ادامه داد: سال ۹۸، سال همدلی و هم افزایی مردم و مسئولین در راستای حل مشکلات اقتصادی و رونق تولید بوده و نیاز است که تمام اعضای این جامعه برای تحقق شعار اقتصادی سال، وظیفه هر چند کوچک خود را به خوبی انجام دهند.

خجسته تصریح کرد: تداعی رونق تولید بدون مبارزه با فساد و قاچاق کالا امکان پذیر نیست و مسئولان باید با این فساد که ضربه شدیدی به اقتصاد می‌زند بدون ملاحظه مبارزه کنند.

وی خاطرنشان کرد: ریشه قاچاق باید خشک شود تا بتوانیم شاهد رونق تولید باشیم اگر چه استان همدان در این زمینه و مبارزه با قاچاق کالا به خوبی عمل کرده است.

وی اضافه کرد: یکی از شرایط رونق تولید، عملکرد بانک‌ها به آنچه که مصوب شده است که اگر تاکنون کمی کم لطفی کرده‌اند اما باید برای سرمایه‌ی سرمایه داران و تولیدکنندگان امنیت ایجاد کرده و با خلوص نیت در این راه قدم بردارند.

خجسته با اشاره به بارش‌های بی سابقه اخیر عنوان کرد: اگر سیل در برخی از استان‌ها به خوبی مدیریت می‌شد نه تنها موجب آسیب و خسارت نمی‌شد بلکه تمام نقاط این سرزمین را رونق و آبادانی می‌بخشید.

رئیس فراکسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طبق بررسی‌های انجام شده ۳۶ نوع بحران در کشور وجود دارد افزود: پیش‌بینی و پیشگیری مسئولین در استان همدان و نشانه گذاری نقاط سیل خیز از اقدامات شایسته‌ای بود که به ندرت در استان‌های دیگر دیده‌ایم و این نشان از شایستگی منصب و لیاقت آنها برای ریاست است.

وی گفت: استان همدان، دومین استان پر بارش در کشور بوده است اما با این حال کمترین آسیب را نسبت به دیگر استان‌ها متحمل شدیم و این موضوع جای شکر گزاری است که باران نه تنها یک بلای طبیعی نبود بلکه یک نعمت آسمانی شد که تا حدودی مشکل کم آبی را رفع کرد.

خجسته یادآور شد: بحث تروریستی اعلام کردن سپاه توسط آمریکا، نشان از درماندگی استکبار جهانی است که با وجود هزینه ۷ تریلیون دلاری نیز به هدف خود نرسیده است.

وی بیان کرد: آمریکا از سپاه پاسداران و مردم سیلی محکمی خورده و این اقدام از سوی او، عقده گشایی است که به محبوبیت و شناخت بیشتر سپاه در جوامع بین المللی کمک کرده است.

خجسته ادامه داد: آمریکا خود نیز یک تروریست است که با پرورش و تربیت داعش در کشورهای عراق و سوریه، قصد زمین‌گیر کردن ایران را داشت اما سپاه پاسداران و هسته‌ی مقاومت، نقشه‌های او را نقش بر آب کرد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: از مردم ایران قدردان هستم که از این مردم شریف و فداکار تاریخ به خود ندیده است  که در هر شرایطی پشت نظام و انقلاب خود هستند و برای اثبات این حرف می‌توان به افزایش ۱۳ درصدی جمعیت راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره کرد.
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha