• شنبه / ۲ شهریور ۱۳۹۸ / ۱۳:۵۳
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: hamedan-63815

در هفته دولت انجام می‌شود؛

افتتاح و کلنگ زنی 705 پروژه عمرانی و اقتصادی در همدان

افتتاح و کلنگ زنی 705 پروژه عمرانی و اقتصادی در همدان
استاندار همدان از افتتاح و کلنگ زنی 705 پروژه عمرانی و اقتصادی در هفته دولت در استان خبر داد.

به گزارش ایسنا، منطقه همدان، سیدسعید شاهرخی امروز همزمان با آغاز برنامه‌های هفته دولت در استان همدان در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان، مهمترین ویژگی شهیدان رجایی و باهنر را در ساده زیستی، پرکاری و صرفه‌جویی دانست و گفت: دولتی بودن زندگی شهدای دولت به معنای واقعی پس از گذشت 40 سال نیز مشهود است.

وی تصریح کرد: امروز نیز پس از گذشت 40 سال هر کدام از ما در جایگاهی قرار داریم که برای الگو شدن وظایف سنگینی بر دوش ما نهاده شده و با وجود مسائل و مشکلات موجود، همچنان قوه مجریه در خط مقدم قرار دارد.

شاهرخی بابیان اینکه دشمن در تلاش است با گسترش بذر ناامیدی در بین مردم روحیه شکست را در جامعه افزایش دهد، عنوان کرد: در حال حاضر با یک نقشه اشتباه از سوی دشمن، ما تونستیم از پس فشارها و تحریم‌ها گذر کنیم و با وجود همه تحریم‌ها، در استان همدان هیچ واحد تولیدی به این علت تعطیل نشده است.

وی اقتدار جمهوری اسلامی در شرایط کنونی را نتیجه همدلی و اتحاد ملت و دولت دانست و افزود: مقابله و مقاومت در برابر نظام سلطه و مبارزه با نظام استکبار نمود اصلی همراهی دولت و مردم بوده که تفرقه را فروکش کرده است.

وی با اشاره به برنامه‌های دولت در این هفته در استان همدان، خاطرنشان کرد: در اجرای برنامه‌ها و طرح‌ریزی در آن‌ها، توجه به معیشت و اشتغال از برنامه‌های جدی است.

شاهرخی بابیان سه محور اصلی برنامه‌های استان همدان افزود: بسترسازی برای جذب سرمایه‌گذار، توجه به واحدهای کم‌توان و احیای واحدهای تولیدی تعطیل‌شده از جمله اقداماتی است که تا پایان برنامه ششم در نظر داریم و باید هزار واحد تولیدی در استان را ارتقاء داده و حدود 200 واحد که نیازمند احیا بوده و یا به بانک بدهی دارند را تعیین تکلیف کنیم.

وی در ادامه از افتتاح و کلنگ زنی 705 پروژه عمرانی و اقتصادی در استان همدان خبر داد و گفت: توزیع بودجه برای پروژه‌های مذکور باارزش هزار و 100 میلیارد تومان بوده که در نهایت منجر به اشتغالزایی برای هزار و 213 جوان در استان خواهد شد.

استاندار از افتتاح و کلنگ زنی طرح‌های دیگری در مناسبت‌های آینده خبر داد که به علت تعدد طرح‌ها در مرحله طرح‌ریزی و مطالعه هستند و تصریح کرد: ایجاد کارگاه‌های بزرگ برای اجرای طرح‌های ملی و افتتاح سه شهرک مهم اقتصادی در استان از جمله اقداماتی است که در دولت تدبیر و امید قادر هستند استان را متحول کند.

وی منطقه ویژه اقتصادی جهان‌آباد فامنین را با مساحتی افزون بر هزار هکتار آماده واگذاری به سرمایه‌گذاران استان و خارج از استان خواند و افزود: شهرک بنکداران غرب کشور نیز می‌تواند گامی مؤثر در تحولات اقتصادی استان داشته باشد.

شاهرخی در پایان خاطرنشان کرد: همدان می‌تواند در آینده‌ای نزدیک به قطب درمانی کشور تبدیل شود و با نگاه‌های فرهنگی و جهادی موجود در استان به‌زودی شاهد انجام اقداماتی مثمرثمر خواهیم بود.
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha